• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzeggen UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jacobsz
  • Startdatum Startdatum
J

Jacobsz

Ik ben een tevreden klant van UPC maar ben wegens omstandigheden genoodzaakt al mijn abo's op te zeggen incl. dat van UPC :( . Heb het reeds via telefoon geprobeerd maar krijg alleen maar verontwaardiging en onbegrip over me heen. Via welk webcare lid kan ik dit het beste laten bekijken en/of regelen?
 
Wassily-UPC is voor de administratie ik denk dat je het beste hem een pb kan sturen
 
Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal het proberen.
 
Jacobsz zei:
Heb het reeds via telefoon geprobeerd maar krijg alleen maar verontwaardiging en onbegrip over me heen.

Maar is dat omdat je nog in de initiële contractsperiode zit? Als dat zo is dan kan ook een webcare medewerker niet zoveel voor je doen denk ik.
 
@ knuffa

Mijn contractsperiode loopt volgens mij tot 5 Juli a.s., ik snap dat ik waarschijnlijk vast zit tot aan die periode maar wilde het graag nu al aangeven dat verlenging onmogelijk is.
 
Jacobsz zei:
@ knuffa

Mijn contractsperiode loopt volgens mij tot 5 Juli a.s., ik snap dat ik waarschijnlijk vast zit tot aan die periode maar wilde het graag nu al aangeven dat verlenging onmogelijk is.

nee dat gaat niet lukken. Je kan of nu afkopen tot 5 juli of pas op de 6e afzeggen met een opzegtermijn van een maand. Dus je bent er pas op 1 september vanaf....

Ken het gevoel, de mijne loopt 13 augustus af en wil er ook vanaf
 
rilie zei:
nee dat gaat niet lukken. Je kan of nu afkopen tot 5 juli of pas op de 6e afzeggen met een opzegtermijn van een maand. Dus je bent er pas op 1 september vanaf....

Ken het gevoel, de mijne loopt 13 augustus af en wil er ook vanaf

Waarom op de 6 juli opzeggen ????
Volgens mij kan je als je 1 maand opzegetermijn hebt opzeggen op 4 juni en het kotrakt stopt dan op 5 juli.
 
inderdaad Coco, ik snap ook niet helemaal hoe rilie aan die informatie komt. UPC doet inderdaad moeilijk om een opzegging ver van tevoren al in te voeren, men zal hier vats wel een rede voor hebben. Vanaf drie maanden van tevoren worden deze makkelijk geaccepteerd.
 
Terug
Bovenaan