• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzeggen UPC voor 01 juni 2015 i.v.m. evt. verdwijnen zenders per 01 juni 2015?

Berichten
16.915
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wijzigingen per 1 april 2015... je mag opzeggen tot en met 31 maart 2015. Maar wat als de zenders van NBC Universal definitief per 1 juni 2015 verdwijnen (men is immers nog in onderhandeling), mag je dan ook aan de hand van die wijziging tot en met 31 mei 2015 opzeggen?

Ik wil namelijk nog niet UPC opzeggen voordat er duidelijkheid over is... men mag dat - vind ik - ook niet van een klant verwachten.

Webcare? @Esther-UPC? @Anne-UPC?

Edit: Bericht stond al in ander topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd, het gaat me name ook om die zenders. Overigens loopt mijn abbo tot half mei ergens dus kan daarna altijd opzeggen, wacht dus gewoon af wat er gaat komen.
 
Abonnement is bij sinds afgelopen december maandelijks opzegbaar, maar gezien de mogelijkheden die op dit moment bestaan ben ik hier toch wel benieuwd naar. Geld teveel betalen is altijd zonde :)
 
Hoewel ik het vertrek van deze zenders zou betreuren gaat opzeggen mij te ver.
In mijn uitgebreide tv pakket zitten nog steeds voldoende zenders die ik aantrekkelijk vind en anderzijds ook de andere providers wisselen regelmatig zenders uit en ook daar missen weer andere zenders en een garantie ontbreekt overal.
Daarbij komt dat in Rotterdam wat kwaliteit betreft UPC/Ziggo nog steeds de beste keus is.
Buiten dat ga ik er van uit dat men uiteindelijk tot elkaar komt omdat het voor deze zenders zonder UPC/Ziggo heel moeilijk wordt.
 
cornelisvandenberg zei:
Hoewel ik het vertrek van deze zenders zou betreuren gaat opzeggen mij te ver.

Is er dan een alternatief voor die zenders? Nee.
Er is wel een alternatieve provider die de komende tijd wel die zenders heeft (via glasvezel).
Hoewel ik UPC normaal gesproken niet zo snel de deur uit zou doen, moet je af en toe keuzes maken.

Een ander maakt zich druk om dat voetbal, wij maken ons hier druk om.
 
Ik heb zitten te kijken voor mij wat betreft glasvezel, dan kom ik bij Vodafone glasvezel het beste uit. De meeste zenders die ik nu heb zitten daar ook in. Bij KPN heb je een stuk minder zenders dan je nu hebt, uiteraard wel de zenders waar het hier over gaat.
Maar er zijn meer zenders die je niet meer kan zien als je bij kpn zit en bij vodafone heb je meer zenderaanbod, je krijgt wel 2 ontvangers bij kpn, bij vodafone moet je die apart bijbestellen mocht je er meer willen.

Dit is uiteraard voor iedereen anders natuurlijk wat voor hun de beste keuze is.
 
Omdat de zenders weggaan willen wij ook af van UPC, dit is gewoon een grote blunder, helaas is er geen keuze mogelijkheid hier, als er glasvezel lag hadden we dat genomen aangezien UPC nu niet meer aantrekkelijk is geworden sinds de aankomende verwijderingen ,

Wij kunnen wel over naar ADLS/VDSL maar is een achteruitgang ipv een vooruitgang, Royaal eruit halen is ook niet mogelijk, dan verdwijnt film 1 en betalen we dezelfde prijs(€75) voor extra power en extra mediabox(Pace).

Keuzes. keuzes,
 
Ik zou maar is gewoon rustig afwachten, de kans is erg groot dat er alsnog een overeenkomst wordt bereikt en de betrefffende zenders helemaal niet verdwijnen.
 
terrestrial zei:
Ik zou maar is gewoon rustig afwachten, de kans is erg groot dat er alsnog een overeenkomst wordt bereikt en de betreffende zenders helemaal niet verdwijnen.

Ik vraag alleen maar of die mogelijkheid van opzeggen - voor 1 juni 2015 - er ook is... ;)
Afwachten kan iedereen...
 
Terug
Bovenaan