Hoe zit het met het opzeggen van de tv-aansluiting? Ik heb namelijk digitale televisie van upc...
Hoe kan ik dat het beste formuleren in de brief dat ik zowel het analoge als het digitale signaal op wil zeggen?
En waar kan ik de brief het beste naar toesturen? Naar Lelystad of naar Capelle a/d Ijsel?
Ik lees trouwens op verschillende fora dat upc het borgbedrag niet terugstort na het inleveren van het modem.
Is dit echt zo of valt het in de praktijk wel mee?
Hoe kan ik dat het beste formuleren in de brief dat ik zowel het analoge als het digitale signaal op wil zeggen?
En waar kan ik de brief het beste naar toesturen? Naar Lelystad of naar Capelle a/d Ijsel?
Ik lees trouwens op verschillende fora dat upc het borgbedrag niet terugstort na het inleveren van het modem.
Is dit echt zo of valt het in de praktijk wel mee?