S
scd
Vorig jaar na een jaar upc business te hebben gehad, heb ik besloten om mijn abbo bij upc op te zeggen en een andere provider te zoeken.
Waar ik bij upc bij tegenaan liep waren divers. Facturen die meer voor de particulere sector waren, bedrijfsgegevens foutief opgeven in de computer welke na veel vragen pas opgelost werden, en meer.
Het ging fout toen ik upc verzocht mijn definitieve opzegging nog iets op te schorten daar de nieuwe provider nog even op zich liet wachten. Uiteindelijk heb ik met de small business desk afgesproken (naam bekend ) dat ik een mail zou sturen wanneer dit rond zou zijn. In alle gesprekken heb ik aangegeven dat koste wat kost de aansluiting moest blijven bestaan omdat mijn werk afhankelijk is, en vooral het ip adres in firewall enzo, van het internet.
Wat schetst mijn verbazing , dat upc toch de boel afsluit en dat terwijl er nog meer dan een week overheen gaat voor mijn nieuwe verbinding werd opgeleverd. Hierom heb ik upc dan ook opgedragen de verbinding te herstellen en dit te laten verlopen volgens afspraak. Toen alles goed en wel over was, heb ik alsnog volgens afspraak de mail met de definitieve opzegging verzonden.
Het herstellen duurde daarentegen 4 dagen, omdat upc mijn gehele account had gewist. ( Opmerkelijk kreeg ik wel het oude klantnummer terug en IP adres )
Omdat dit zolang duurde heb ik upc voor alles in gebreke gesteld, de facturen betwist en hen voor de afsluiting een schadebedrag gerekend.
Echter wat schetst mijn verbazing, dat upc het herstellen van de aansluiting als het aangaan van een nieuwe contractsperiode die door mijn opzeggingsmail weer gezien wordt als een voortijdige opzegging.
Reageren op incasso brieven helpt niet ( upc vind dat ik alsnog moet betalen ) en inmiddels heb ik de dagvaarding in de bus. Ook mails via de site of rechtstreeks naar small business en billing helpen niet, want er wordt niet op gereageerd.
Kan dit nou niet op een normale wijze opgelost worden upc dan alleen maar te stellen dat er betaald dient te worden voor miscommunictie binnen de upc afdelingen ?
Waar ik bij upc bij tegenaan liep waren divers. Facturen die meer voor de particulere sector waren, bedrijfsgegevens foutief opgeven in de computer welke na veel vragen pas opgelost werden, en meer.
Het ging fout toen ik upc verzocht mijn definitieve opzegging nog iets op te schorten daar de nieuwe provider nog even op zich liet wachten. Uiteindelijk heb ik met de small business desk afgesproken (naam bekend ) dat ik een mail zou sturen wanneer dit rond zou zijn. In alle gesprekken heb ik aangegeven dat koste wat kost de aansluiting moest blijven bestaan omdat mijn werk afhankelijk is, en vooral het ip adres in firewall enzo, van het internet.
Wat schetst mijn verbazing , dat upc toch de boel afsluit en dat terwijl er nog meer dan een week overheen gaat voor mijn nieuwe verbinding werd opgeleverd. Hierom heb ik upc dan ook opgedragen de verbinding te herstellen en dit te laten verlopen volgens afspraak. Toen alles goed en wel over was, heb ik alsnog volgens afspraak de mail met de definitieve opzegging verzonden.
Het herstellen duurde daarentegen 4 dagen, omdat upc mijn gehele account had gewist. ( Opmerkelijk kreeg ik wel het oude klantnummer terug en IP adres )
Omdat dit zolang duurde heb ik upc voor alles in gebreke gesteld, de facturen betwist en hen voor de afsluiting een schadebedrag gerekend.
Echter wat schetst mijn verbazing, dat upc het herstellen van de aansluiting als het aangaan van een nieuwe contractsperiode die door mijn opzeggingsmail weer gezien wordt als een voortijdige opzegging.
Reageren op incasso brieven helpt niet ( upc vind dat ik alsnog moet betalen ) en inmiddels heb ik de dagvaarding in de bus. Ook mails via de site of rechtstreeks naar small business en billing helpen niet, want er wordt niet op gereageerd.
Kan dit nou niet op een normale wijze opgelost worden upc dan alleen maar te stellen dat er betaald dient te worden voor miscommunictie binnen de upc afdelingen ?