• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzeggen contract, probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Thea619
  • Startdatum Startdatum
T

Thea619

Heb vandaag 2x contact gehad met UPC medewerkers, eerste Iris B, vertelde haar dat ik al mijn contracten telefoon internet kabel en televisie wil beeindigen, zij bood mij een korting aan als ik bij UPC wilde blijven heb daar bedenktijd voor gehad maar belde een half uur later terug om mijn contracten alsnog te beeindigen dit omdat ik mijn baan verlies.

Nu had ik Angelo van der S, en die zei mij dat ik 1 october mijn contract had veranderd ???????? >:( >:( >:( >:( >:( gelukkig had ik 5 december contact met Sharon R, die mij ook vertelde dat mijn contract op 1 october was veranderd, ik helemaal nergens van wist en zei ter correctie zei, dit hebben wij gedaan uw pakket van Riant naar Royaal veranderd, dus wie verander een pakket nu ??? >:( >:( >:( zal een webcare medewerker aanschrijven dat ik pis off ben en het er niet bij laat zitten



Mode edit:
Namen medewerk(st)ers aangepast.
Ivm de privacy is het noemen van volledige namen niet toegestaan.
 
Contract opzeggen kan nooit een probleem zijn, telefonie tarief veranderd op 1 januari 2013 dus je mag kosteloos opzeggen voor 1 januari.

Dus bel maar naar 1200 en zeg ''ik mag kosteloos opzeggen dus hup ermee''
 
Laten ze het bandje na luisteren, opzeggingen en andere gesprekken worden altijd opgenomen.

Opgezegd is opgezegd , en niks veranderen. Zoals hierboven al, bel die 1200 alsnog en hou je poot stijf.

succes.
 
Heb net weer gebeld, en nu zonder problemen of ja maar is mijn contract opgezegd , ben je een hele middag mee bezig geweest
Heb in ieder geval een bevestigingemail ontvangen dus mijn dag kan niet meer stuk
 
Kan ik ook opzeggen als ik onbeperkt bellen heb? Er is mij eerder gezegd dat dat dus niet kan zonder afkoop.
 
Terug
Bovenaan