P
Prega
Medio oktober heb ik cheloo internet opgezegd per 1 december 2004. Vanwege overstap naar adsl van KPN heeft deze ook mijn telefoonabonnement opgezegd per 15 november.
eind oktober krijg ik een bevestiging van chello omtrent opzegging van Telefoon en Iinternet.
2 november ontvang ik een brief van Chello dat ivm snelheidverhoging mijn oude modem ingeruild wordt voor een nieuwe op 11 november.
4 november krijg ik een telefoon van chello voor het maken van een afspraak om mijn modem in te leveren vanwege opzegging van telefoon en internet
5 november wordt ik door chello gebeld met het aanbod om internet en telefoon te bundelen zodat ik 5 euro korting kan krijgen. Ik vertel de opbelster dat het niet nodig is vanwege opzegging van beide abbo's.
10 november belt chello mij op om te herrineren dat 11 november mijn nieuwe moden wordt geleverd. Ik geef aan dat het niet meer hoeft omdat ik mijn abbo reeds heb opgezegd. De beller maakt een aantekening met de mededeling dat de modem dan niet meer wordt geleverd..
En ja hoor......... 11 november wordt om 20.00 uur toch nog de nieuwe modem afgeleverd.
Ik heb het maar niet in ontvangst genomen en de bezorger vol verbazig teruggestuurd.
De reaktie van de bezorger was: "het is echt hopeloos met chello".
Ik opgelucht omdat ik echt de stap heb genomen om bij die warhoofden weg te gaan
eind oktober krijg ik een bevestiging van chello omtrent opzegging van Telefoon en Iinternet.
2 november ontvang ik een brief van Chello dat ivm snelheidverhoging mijn oude modem ingeruild wordt voor een nieuwe op 11 november.
4 november krijg ik een telefoon van chello voor het maken van een afspraak om mijn modem in te leveren vanwege opzegging van telefoon en internet
5 november wordt ik door chello gebeld met het aanbod om internet en telefoon te bundelen zodat ik 5 euro korting kan krijgen. Ik vertel de opbelster dat het niet nodig is vanwege opzegging van beide abbo's.
10 november belt chello mij op om te herrineren dat 11 november mijn nieuwe moden wordt geleverd. Ik geef aan dat het niet meer hoeft omdat ik mijn abbo reeds heb opgezegd. De beller maakt een aantekening met de mededeling dat de modem dan niet meer wordt geleverd..
En ja hoor......... 11 november wordt om 20.00 uur toch nog de nieuwe modem afgeleverd.
Ik heb het maar niet in ontvangst genomen en de bezorger vol verbazig teruggestuurd.
De reaktie van de bezorger was: "het is echt hopeloos met chello".
Ik opgelucht omdat ik echt de stap heb genomen om bij die warhoofden weg te gaan