Opzeggen Chello abonnement

E

erwin969

Ik bel net Chello om informatie op te vragen over het beeindigen van mijn Chello abonnement. Zegt dat mens dat het pas in september 2005 kan, als ik eerder wil stoppen wordt het geld direct in rekening gebracht van de resterende maanden? Klopt dit echt? Vind dat echt belachelijk, dus zit ik met een internetverbindin die maar voor de helft werk 12 maanden lang! Dat is toch te gek voor woorden?!
 
erwin969 zei:
Ik bel net Chello om informatie op te vragen over het beeindigen van mijn Chello abonnement. Zegt dat mens dat het pas in september 2005 kan, als ik eerder wil stoppen wordt het geld direct in rekening gebracht van de resterende maanden? Klopt dit echt? Vind dat echt belachelijk, dus zit ik met een internetverbindin die maar voor de helft werk 12 maanden lang! Dat is toch te gek voor woorden?!

Als jouw contract verandert is m.i.v. september 2004, b.v. van light naar Classic gaan, dan ga je een nieuw contractduur van 1 jaar aan voordat je weer per maand mag opzeggen.
Maar eehh, wat is je reden tot opzegging ?

gr, Henno
 
:angel: Zover ik het weet moet je binnen zoveel maanden opzeggen, anders zit je er nog een jaar aan vast
 
erwin969 zei:
Ik bel net Chello om informatie op te vragen over het beeindigen van mijn Chello abonnement. Zegt dat mens dat het pas in september 2005 kan, als ik eerder wil stoppen wordt het geld direct in rekening gebracht van de resterende maanden? Klopt dit echt? Vind dat echt belachelijk, dus zit ik met een internetverbindin die maar voor de helft werk 12 maanden lang! Dat is toch te gek voor woorden?!

Wat werkt er dan maar half aan?
 
Henno zei:
Als jouw contract verandert is m.i.v. september 2004, b.v.  van light naar Classic gaan, dan ga je een nieuw contractduur van 1 jaar aan voordat je weer per maand mag opzeggen.
Maar eehh, wat is je reden tot opzegging ?

gr, Henno

Nee heb geen verandering in mijn contract gehad, heb vanaf september een nieuw Chello Classic abonnement afgesloten op mijn nieuwe woonadres.
Reden dat ik het wil beeindigen? Nou lees al mijn topics er maar na zou ik zo zeggen. Halve internet verbinding die er steeds uitvliegt. Zelfs Chello is te dom om het probleem op te lossen....vandaar dus...
 
tja,
dan zul je er niet omheen kunnen, je zit vast tot volgend jaar september,

wat je wel kunt proberen is een schadevergoeding eisen voor de dagen die je door chello's schuld zonder internet hebt gezeten, dit is als het goed is gewoon mogelijk, als je dit doet krijg je alles wat je aan chello betaald in princiepe gewoon weer terug tot zij het opgelost hebben...
 
D4V3 zei:
tja,
dan zul je er niet omheen kunnen, je zit vast tot volgend jaar september,

wat je wel kunt proberen is een schadevergoeding eisen voor de dagen die je door chello's schuld zonder internet hebt gezeten, dit is als het goed is gewoon mogelijk, als je dit doet krijg je alles wat je aan chello betaald in princiepe gewoon weer terug tot zij het opgelost hebben...

Ben echt niet van plan om tot september te wachten met die kut verbinding die ik nu heb!

Aankomende rekening hoef ik maar de helft te betalen. Dit vanwege een klachtenbrief die ik heb geschreven n.a.v. die halve verbinding die ik heb. Dat is natuurlijk mooi, maar niet genoeg. Ik zit al sinds oktober met die half werkende verbinding....ga ik dus niet mee accoord, dat snap je wel...
Overigens heb ik daar nog steeds geen schriftelijke bevestiging van 'as we speak'. Ik moest daar achter komen toen ik een keertje belde gisteren dat dit besloten is.
Maar ik weet het goed gemaakt, tot aan september betaal ik gewoon de helft van de rekening....zal ze krijgen...
 
erwin969 zei:
Ben echt niet van plan om tot september te wachten met die kut verbinding die ik nu heb!

Aankomende rekening hoef ik maar de helft te betalen. Dit vanwege een klachtenbrief die ik heb geschreven n.a.v. die halve verbinding die ik heb. Dat is natuurlijk mooi, maar niet genoeg. Ik zit al sinds oktober met die half werkende verbinding....ga ik dus niet mee accoord, dat snap je wel...
Overigens heb ik daar nog steeds geen schriftelijke bevestiging van 'as we speak'. Ik moest daar achter komen toen ik een keertje belde gisteren dat dit besloten is.
Maar ik weet het goed gemaakt, tot aan september betaal ik gewoon de helft van de rekening....zal ze krijgen...

Heb je 2de lijns support al eens aan de telefoon gehad ?

gr, Henno
 
Terug
Bovenaan