T
TdK
Hoi allemaal,
Effe een vraagje i.v.m. de tariefs verhoging hoorde ik dat als ik het er niet mee eens bent dat ik mijn huidige contract kon opzeggen voor 31 december ? ik weet dat ik een brief van UPC had gehad zoals iedereen maar kan het me niet goed herinneren want eigenlijk loopt mijn contract tot medio 2009 maar heb ergens anders een betere aanbieding gezien en wil eigenlijk bij UPC weg, wie weet hier meer over ? of kan mij duidelijkheid geven ?
TdK
Effe een vraagje i.v.m. de tariefs verhoging hoorde ik dat als ik het er niet mee eens bent dat ik mijn huidige contract kon opzeggen voor 31 december ? ik weet dat ik een brief van UPC had gehad zoals iedereen maar kan het me niet goed herinneren want eigenlijk loopt mijn contract tot medio 2009 maar heb ergens anders een betere aanbieding gezien en wil eigenlijk bij UPC weg, wie weet hier meer over ? of kan mij duidelijkheid geven ?
TdK


