• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opzeggen abbo internet + tel.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TdK
  • Startdatum Startdatum
T

TdK

Hoi allemaal,

Effe een vraagje i.v.m. de tariefs verhoging hoorde ik dat als ik het er niet mee eens bent dat ik mijn huidige contract kon opzeggen voor 31 december ? ik weet dat ik een brief van UPC had gehad zoals iedereen maar kan het me niet goed herinneren want eigenlijk loopt mijn contract tot medio 2009 maar heb ergens anders een betere aanbieding gezien en wil eigenlijk bij UPC weg, wie weet hier meer over ? of kan mij duidelijkheid geven ?

TdK
 
Klopt die mail heb ik ook gekregen je kan voor 31-12-08 opzeggen als je dit wil ;)
 
Inderdaad is gelukt per 31-01-2009 ben ik bij upc weg. de helpdesk was erg behulpzaam moet ik zeggen :)
 
En hebben ze je geen ander aanbod gedaan? Blijkbaar hebben ze klanten genoeg. :o
 
ManiacsHouse zei:
En hebben ze je geen ander aanbod gedaan? Blijkbaar hebben ze klanten genoeg. :o
Ik denk eerder dat de telefoniste, s ook zat vervelende telefoontjes krijgen.
En het daarom maar niet meer proberen.
 
Ze hebben wel om de redenen gevraagt, maar geen andere anbod gedaan. wel toen ik zei van dat ik mijn box van royaal naar starter wou zetten hebben ze wel gevraagd of ik film en sport wou hebben en porgramma gemist dit heb ik geweigerd omdat voetbal mij zoals niet veel interesseerd en de films die heb ik al gezien die zei uitzenden op on demand ;)
 
Dan doe je dus eigenlijk alleen die 10Mb internetverbinding weg?

Mag ik vragen naar welke provider je overstapt?
Ik vind deze 10Mb verbinding namelijk vrij goed, en niet al te duur.
Zeker omdat je digitale TV nog blijft afnemen in combinatie met de standaard Radio/TV aansluiting.
Dan ben je daar maandelijks toch nog aardig wat voor kwijt.
 
Ik ga naar alice, 20mb verbinding plus telefoon van alice voor nog geen 30 euro per maand , heb nu ook een 10mb verbinding en betaal er toch wel wat meer voor 65 euries per maand 3 in 1 als je goed rekent dan ben ik met alice en de mediabox plus anologe tv 15 euries goedkoper uit en dan toch een 20mb verbinding plus de telefoon van alice
 
Heb je al een test gedaan of je uberhaupt die 20Mb haalt? Hij is niet 100% betrouwbaar maar geeft wel een goede indicatie. Ik heb ADSL gehad en haalde maar 3Mb. Op de site kwam ik met de test op max. 4 Mb. Klopte dus aardig bij mij.
 
Het is toch goedkoper, en dat is in deze tijd nooit erg .... :)
En als het niet bevalt, zeg je Alice toch op en keer je terug naar UPC?

Alice mag je per maand opzeggen.
Maar ik heb wel hier op het forum slechte ervaringen gelezen met dat vroege opzeggen.

Voor nu ga je het gewoon proberen en mag je er van uitgaan dat het goed werkt.
 
Terug
Bovenaan