• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzeg termijn

T

thorical

Hoi Luitjes,
Mijn 1e bericht op het forum. En dan wil ik al direkt weten over hoe ik van UPC af kom.
Ik zit al bij de kabelaar sinds a2000. Ik wil nu naar Pilmo voor mij de 1e glasvezelaar.
Maar nu moet ik eerst een KPN aansluiting zien te krijgen. Want de glasvezel ligt er pas over een jaar. En tot die tijd bieden ze me een 6mb adsl lijn aan met telefoon aan voor 16 € pm.
Nu ging ik er vanuit dat ik per maand kon opzeggen maar de helpdesk van Pilmo wilde mij vertellen dat ik toch een jaar contract heb.
Hoe zit het nou? Ik ben al van voor het adsl tijdperk en heb nooit een verandering gemaakt in mijn contract. Kan ik mijn contract dus per maand opzeggen of moet ik rekening houden met een jaarcontract?
 
Als jij het abbonement had voor jan 2005 en je hebt na jan 2005 niets aan je abbonement laten veranderen. Bv sneller, langzamer of pakket van laten maken. dan val je onder de oude voorwaarden en heb je een opzegtermijn van een maand.
Je kan dit bij de helpdesk* navragen.


* Helpdesk UPC/Chello Tel. 0900 - 1580 (€ 0,10 / min. + evt. kosten van mobiele telefoon)
 
Terug
Bovenaan