• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzeg termijn van 1 maand

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Giegel
  • Startdatum Startdatum
Als dat inderdaad doorgevoerd gaat worden, dat je opzeg termijn gewoon 1 maand is en of wordt. Denk ik dat het heel wat klanten gaat kosten ;)
 
Sinds deze zomer geldt voor internetabonnementen na het verstrijken van de eerste contracttermijn een maximale opzegtermijn van een maand. Providers moeten dit in hun voorwaarden opnemen.
Bij UPC is dit al sinds de aanpassing van de Algemene voorwaarden vorig jaar.
 
Ja en dat is ook precies waar die wetswijzing over gaat.
Men mag niet meer stilzwijgend verlengen met een jaar.

Lees ook het citaat eens goed:
na het verstrijken van de eerste contracttermijn een maximale opzegtermijn van een maand

Contracttermijn is 1 jaar, opzegtermijn 1 maand
 
Terug
Bovenaan