• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opstarten upc mediabox royaal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Nouska24
  • Startdatum Startdatum
N

Nouska24

Sinds afgelopen vrijdag probeer ik een mediabox pakket royaal op te starten.
Na een half uur kijken naar het 15 minuten scherm heb ik de eerste keer de helpdesk gebeld.
Op zich vriendelijk antwoord - de boxcode scheen onbekend te zijn, de kaartcode konden ze wel terugvinden - maar alles doorgesproken en met 24 uur zou alles werken. Zaterdagavond ... niets dus, en opnieuw gebeld. Was een wat groter probleem maar, zondagavond zou alles toch moeten werken. Er begon iets te kriebelen (en hou me te goede, de helpdesk mensen zitten nu eenmaal vast aan de management lijn - kunnen dus niet veel meer dan een script volgen en wat proberen maar -- toen kreeg ik te horen dat wel mijn boxcode bekend was, maar mijn kaart niet in het systeem stond. eea zou een echalon hoger komen, en binnen 48 uur verholpen zijn. Met de bekende kriebel maar afgewacht en dinsdag maar weer eens opnieuw gebeld. Nu waren beide code's onbekend - werd de call doorgezet naar de volgende laag en zou alles woensdagavond werken (echt en zeker) ..... niet dus..............
Weer gebeld, en na de eerste keer waarschijnlijk een "verse" te hebben getroffen die zich echt aan het script hield daarna bij een aardige dame terecht gekomen die (voor zover het leek in ieder geval ... we hebben nog geen beeldtelefoon) wel een manier wist om bij een hogere terecht te komen.
De call bleek wel te zijn geregistreerd, maar er was nog niets mee gedaan ......
Nu de belofte dat eea binnen 24 uur max wel geregeld is (en ze controleren het) met een beloofde compensatie.
.....
Er zijn chelloo mensen (sorry - ik ben begonnen met internet via ..) UPC helpdeskmensen toegewezen aan de forum sites ... misschien dat 1 van hen bij het lezen van dit bericht een voor een oude techneut en computerfreak wel een begrijpelijk antwoord kan verzinnen. Ik krijg (ondanks de goodwill van de helpdesk -- ze proberen het in ieder geval) toch een sterk ambtenaren gevoel ... (voor 10 eurocent per minuut loopt dat met 5 keer bellen toch best op -- of niet soms???)
-----
ik hoop morgen wat positiever terug te kunnen komen ..... iemand anders mogelijk soortgelijke ervaringen???
 
Terug
Bovenaan