• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opstartcyclus duurt nu 45 sec.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bigpapa146
  • Startdatum Startdatum
B

Bigpapa146

Het opstarten van de horizon, is van zeer snel naar zeer langzaam gegaan.
Sinds een week laat de horizon ook alleen eerst lopende balkjes zien op het apparaat, met zwart scerm op de tv.
Daarna zie het welkomst scherm, dan krijg je het menu met de tekst geen beeld beschikbaar.
Daarbij moet ik opmerken dat de tijd ook stilstaat van de horizon.
Als ik die tekst krijg dan zet ik hem weer uit, direct weer aan dan heb ik pas direct beeld zoals die het altijd gedaan heb.

Iemand ook dit probleem...
Denk dat ik vandaag of morgen maar weer is gaat bellen..
 
Het lijkt er op dat de energie instelling op " laag" staat....zet deze eens op " hoog", je zal zien dat het opstarten weer een stuk sneller gaat. :)
 
Bij mij precies hetzelfde. Energiestand staat op normaal. Bij laag gaat bij mij het klokje helemaal uit en heb ik geen lampje meer. Overigens niet zo'n probleem voor mij, alleen snap ik het stilstaande klokje niet. Zal wel een bug zijn denk ik.
 
Klopt, bij laag zie je helemaal geen klokje, bij normaal blijft het klokje stil staan (bugje) en bij hoog gaat alles goed.
 
Dat klopt idd hij stond op normaal.
Hoewel die daar bij het begin al opstond, en nooit geen last gehad pas met de laatste update.
Ik heb hem nu veranderd naar hoog.
Niet om te zeuren maar wij worden weer op extra energie kosten gejaagd door upc.. :-\
Laten we hopen dat upc dat gauw oplost. ;)
 
Integendeel, we werden juist eerder op hoge kosten gestuurd door UPC en nu niet meer. De bug was eerder dat de box ten onrechte in standby stand Hoog bleef staan. Voordeel is dat hij sneller opstart maar nadeel is hogere kosten. Dat is vorige week opgelost, zie De release notes van Jordy. Nu werkt het dus zoals het zou moeten en gaat hij wel netjes naar normaal standby als je dat hebt ingesteld.

Het is onvermijdelijk: als je wil dat hij meteen startklaar is moet je standby hoog gebruiken met navenante kosten.
 
michieldejong zei:
Dat is vorige week opgelost, zie De release notes van Jordy. Nu werkt het dus zoals het zou moeten en gaat hij wel netjes naar normaal standby als je dat hebt ingesteld.

Maar daarmee is het stilstaande klokje nog niet opgelost...
 
Terug
Bovenaan