B
Bigpapa146
Het opstarten van de horizon, is van zeer snel naar zeer langzaam gegaan.
Sinds een week laat de horizon ook alleen eerst lopende balkjes zien op het apparaat, met zwart scerm op de tv.
Daarna zie het welkomst scherm, dan krijg je het menu met de tekst geen beeld beschikbaar.
Daarbij moet ik opmerken dat de tijd ook stilstaat van de horizon.
Als ik die tekst krijg dan zet ik hem weer uit, direct weer aan dan heb ik pas direct beeld zoals die het altijd gedaan heb.
Iemand ook dit probleem...
Denk dat ik vandaag of morgen maar weer is gaat bellen..
Sinds een week laat de horizon ook alleen eerst lopende balkjes zien op het apparaat, met zwart scerm op de tv.
Daarna zie het welkomst scherm, dan krijg je het menu met de tekst geen beeld beschikbaar.
Daarbij moet ik opmerken dat de tijd ook stilstaat van de horizon.
Als ik die tekst krijg dan zet ik hem weer uit, direct weer aan dan heb ik pas direct beeld zoals die het altijd gedaan heb.
Iemand ook dit probleem...
Denk dat ik vandaag of morgen maar weer is gaat bellen..


