J
jtech
Hi,
Het is hier verschrikkelijk stil, buiten ko en mijzelf om dan. Ko en ik voeren al een poosje een discussie in het volgende topic: https://chelloo.nl/Ziggo/index.php?topic=26895.new#new
Ik zou iedereen met interesse voor Linux willen uitnodigen om aan genoemd topic deel te nemen. Uiteraard kan je ook zelf een topic openen en dat zal door ons met belangstelling worden gevolgd en waar nodig zullen we participeren in jouw topic.
Come on Linux gebruikers, laten we dit deel van het forum gewoon eens even opnieuw op de kaart zetten! Het hoeft echt niet over UPC te gaan, puur technische Linux zaken zijn ook prima.
Zoals het nu hier gaat, gaan straks al die verstokte Windows fans nog geloven dat Linux op sterven na dood is. Daar moeten we wel voor waken natuurlijk.
Het is hier verschrikkelijk stil, buiten ko en mijzelf om dan. Ko en ik voeren al een poosje een discussie in het volgende topic: https://chelloo.nl/Ziggo/index.php?topic=26895.new#new
Ik zou iedereen met interesse voor Linux willen uitnodigen om aan genoemd topic deel te nemen. Uiteraard kan je ook zelf een topic openen en dat zal door ons met belangstelling worden gevolgd en waar nodig zullen we participeren in jouw topic.
Come on Linux gebruikers, laten we dit deel van het forum gewoon eens even opnieuw op de kaart zetten! Het hoeft echt niet over UPC te gaan, puur technische Linux zaken zijn ook prima.
Zoals het nu hier gaat, gaan straks al die verstokte Windows fans nog geloven dat Linux op sterven na dood is. Daar moeten we wel voor waken natuurlijk.

