Sinds een week:
De recorder start opnieuw op als ik een opname van rtl 8 (geen HD) wil afspelen. Daarna blijft het beeld grijs. rtl 8 HD gaat wel goed. (+ nog zo'n 10 andere zenders). De opname lijkt qua grootte wel te kloppen.
Maakt niet uit op welk tijdstip de opnames gemaakt zijn.
Beeldkwaliteit (sterkte) is niet veranderd. Fabrieks-reset heeft niet geholpen. Gek hoor, alleen rtl8. Iemand een idee?
grts
Erik
De recorder start opnieuw op als ik een opname van rtl 8 (geen HD) wil afspelen. Daarna blijft het beeld grijs. rtl 8 HD gaat wel goed. (+ nog zo'n 10 andere zenders). De opname lijkt qua grootte wel te kloppen.
Maakt niet uit op welk tijdstip de opnames gemaakt zijn.
Beeldkwaliteit (sterkte) is niet veranderd. Fabrieks-reset heeft niet geholpen. Gek hoor, alleen rtl8. Iemand een idee?
grts
Erik