H
hevhees
Hallo,
Ik heb precies dezelfde hoofdaansluiting als te zien in dit topic:
https://ziggoforum.nl/topics/30414/
met als enig verschil dat er geen aansluiting in de DATA-ingang zit. Als ik mijn modem er met de "woonkamer" splitter op aansluit, gaat alleen het DS lampje knipperen.
Wat kan ik nu het beste doen? Belde UPC, maar die wilden een monteur langssturen, die komt pas woensdag! Ik hoop dat ik de goede man voor die tijd kan afbellen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Hugo
Ik heb precies dezelfde hoofdaansluiting als te zien in dit topic:
https://ziggoforum.nl/topics/30414/
met als enig verschil dat er geen aansluiting in de DATA-ingang zit. Als ik mijn modem er met de "woonkamer" splitter op aansluit, gaat alleen het DS lampje knipperen.
Wat kan ik nu het beste doen? Belde UPC, maar die wilden een monteur langssturen, die komt pas woensdag! Ik hoop dat ik de goede man voor die tijd kan afbellen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Hugo
Laatst bewerkt door een moderator: