• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnieuw instellen van de mediabox?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jtencaat
  • Startdatum Startdatum
J

jtencaat

Gisteravond moest ik de (grijze, heb ik nu denk ik 1 tot 1.5 jaar) mediabox ineens opnieuw instellen, dus activeringscode enzo. Daarna zenders zoeken. Dat mislukte, gaf hij aan. Dus ik stroom eraf en opnieuw opstarten. Alles werkte. Hierna werd er een software update gedaan.

Nu doet de on-demand knop niet en als ik naar de zender (kanaal 12) ga, dan duurt het heel lang voor hij het menu laadt en bij bijvoorbeeld uitzending gemist lijkt het ook of hij blijft hangen (in venster 'even geduld aub').
Ik zit in postcode 6706GG (Wageningen dus). Iemand dergelijke problemen en/of oplossing?
Alvast bedankt,
groet
J ten Caat
 
Pistolen Paultje zei:
Had zelfde probleem, dit werkt inderdaad! Thnx :6

Ik had ook dezelfde problemen... Terug naar fabrieksinstellingen, activeringscode invoerren en klaar is kees !
 
Dank voor de tip, ik zal daar eens mee aan de slag gaan.
 
Terug
Bovenaan