J
jtencaat
Gisteravond moest ik de (grijze, heb ik nu denk ik 1 tot 1.5 jaar) mediabox ineens opnieuw instellen, dus activeringscode enzo. Daarna zenders zoeken. Dat mislukte, gaf hij aan. Dus ik stroom eraf en opnieuw opstarten. Alles werkte. Hierna werd er een software update gedaan.
Nu doet de on-demand knop niet en als ik naar de zender (kanaal 12) ga, dan duurt het heel lang voor hij het menu laadt en bij bijvoorbeeld uitzending gemist lijkt het ook of hij blijft hangen (in venster 'even geduld aub').
Ik zit in postcode 6706GG (Wageningen dus). Iemand dergelijke problemen en/of oplossing?
Alvast bedankt,
groet
J ten Caat
Nu doet de on-demand knop niet en als ik naar de zender (kanaal 12) ga, dan duurt het heel lang voor hij het menu laadt en bij bijvoorbeeld uitzending gemist lijkt het ook of hij blijft hangen (in venster 'even geduld aub').
Ik zit in postcode 6706GG (Wageningen dus). Iemand dergelijke problemen en/of oplossing?
Alvast bedankt,
groet
J ten Caat