• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnieuw Freezes Freq: 514

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TheOutsider
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TheOutsider

It's back....kort freezes op Nick/ComedyCentral, Holland Doc o.a. en de Klok & EPG loopt vast (Humax Fox). TVdigitaal.......you out there brother???
 
514000..........om precies te zijn :roll:
 
That's nice.....MAAR.....het moet eindelijk opgelost worden....en niet tijdelijk. Geen excuuses meer, gewoon fixen. Heeft al twee jaar geduurt, vooral met Freq: 514. :evil:
 
That's nice.....MAAR.....het moet eindelijk opgelost worden....en niet tijdelijk. Geen excuuses meer, gewoon fixen. Heeft al twee jaar geduurt, vooral met Freq: 514. :evil:

Het bizarre is natuurlijk dat de oorzaak gewoon bekend is bij Ziggo maar toch komen deze problemen keer op keer weer terug.

Als men bij een bedrijf steeds weer dezelfde fout begaat heeft dit normaal gesproken consequenties voor de verantwoordelijke, bij Ziggo kunnen ze blijkbaar gewoon blijven aanrommelen. ::shock:
 
Zie ik wat fout? Genoemde kanalen zitten bij mij op 372000 Khz :confused:

Nee dat zie jij niet fout. Het is alleen zo dat jij in het voormalige Casema gebied zit en de storing enkel en alleen in het voormalige Multikabel gebied speelt.
 
Er is dus nog steeds geen standaard Ziggo? Verschillende frequenties per gebied?

Wanneer gaat de integratie compleet zijn?
 
Er is dus nog steeds geen standaard Ziggo? Verschillende frequenties per gebied?

Wanneer gaat de integratie compleet zijn?

Frequenties zullen verschillend blijven omdat we met de frequenties op ons netwerk ook de rekening moeten houden met lokale / regionale externe interferentie bronnen zoals DVB-T. Bij @Home werden van oudsher al verschillende frequentie plannen gebruikt omdat een frequentie plan voor Groningen niet bruikbaar was in Roosendaal of Maastricht om maar een voorbeeld te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan