• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnemen via horizon.tv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Robbiej
  • Startdatum Startdatum
R

Robbiej

Hebben meer mensen er last van dat heel veel zenders niet meer opgenomen kunnen worden via horizon.tv?

Er staat simpelweg geen opname optie mee bij.. maar bij ned 1 bijv weer wel?
Als ik het via de horizon ipad app doe dan krijg ik een mailtje dat de opname niet is gelukt.

Toen ik Horizon net een paar dagen had werkte het nog wel prima.
 
Hier hetzelfde, soms werkt het wel en soms weer niet. Zelfde als de mail van UPC.
 
prosperot zei:
Bij welke zenders werkt het niet?

Bij allemaal. :9

Je kunt beter vragen bij welke zenders het wel werkt.
Ik moet de eerste zender nog tegenkomen waarvan ik kan opnemen.
Dit heeft UPC weer lekker voor elkaar.
NOT. :'(
 
Bij mij werkt het meestal wel... Je HB moet wel verbinding hebben met internet ( incl retour signaal) Werkt ondemand wel?
 
Het is bij mij af en aan dat ik de optie opnemen te zien krijg. Echter, opnemen op afstand is nog nooit gelukt als de horizonbox in standby staat. Oftewel: weer een downgrade ten opzichte van de vorige box waarbij het opnemen op afstand altijd prima heeft gewerkt.
 
Hier ook weinig problemen met opnames inplannen via horizon.tv
Maar de HB staat hier wel aan op energiestand hoog.
 
Ook hier werkt het opnemen op afstand niet ! Ben benieuwd wanneer dit probleem wordt opgelost. Ook geeft de horizon tv gids geregeld " geen informatie beschikbaar " .Al diverse malen de box opnieuw opgestart en zelfs terug gegaan naar de fabrieksinstellingen. Dat hielp 1 dag en daarna weer hetzelfde probleem. Ik ben het zat contant in de wacht te staan om UPC klantenservice te bereiken. Met de vorige mediabox hadden we geen enkel probleem !
 
Terug
Bovenaan