R
Robbiej
Hebben meer mensen er last van dat heel veel zenders niet meer opgenomen kunnen worden via horizon.tv?
Er staat simpelweg geen opname optie mee bij.. maar bij ned 1 bijv weer wel?
Als ik het via de horizon ipad app doe dan krijg ik een mailtje dat de opname niet is gelukt.
Toen ik Horizon net een paar dagen had werkte het nog wel prima.
Er staat simpelweg geen opname optie mee bij.. maar bij ned 1 bijv weer wel?
Als ik het via de horizon ipad app doe dan krijg ik een mailtje dat de opname niet is gelukt.
Toen ik Horizon net een paar dagen had werkte het nog wel prima.