C
costello
Een nieuw fenomeen sinds 27 maart: een opname gepland via de (electronische) tv-gids verdwijnt als sneeuw voor de zon!
Het gekozen programma is niet opgenomen en er is geen melding van een probleem of iets dergelijks. Alsof ik helemaal geen programma in de opname had gezet. Maar dat is dus wel degelijk zo. Tot nu toe zijn het uitzendingen van npo 1, 2 en 3.
Ook valt er af en toe een serie-instelling weg. Die moet ik er dan opnieuw in zetten (sbs 6 en brt 1)
De harde schijf van de Horizon is niet vol (heb ik gecheckt). Het gaat ook niet om meer dan 4 programma's tegelijkertijd opnemen. Ik heb een Alles-in-Eén Power pakket van UPC (waarschijnlijk nu: Ziggo Alles-in-1).
Lastig is het wel. Zeker als je een paar dagen weg moet en er niet van op aan kan dat de Horizon gewoon opneemt wat je er in zet. Hebben meer mensen hier last van?
Het gekozen programma is niet opgenomen en er is geen melding van een probleem of iets dergelijks. Alsof ik helemaal geen programma in de opname had gezet. Maar dat is dus wel degelijk zo. Tot nu toe zijn het uitzendingen van npo 1, 2 en 3.
Ook valt er af en toe een serie-instelling weg. Die moet ik er dan opnieuw in zetten (sbs 6 en brt 1)
De harde schijf van de Horizon is niet vol (heb ik gecheckt). Het gaat ook niet om meer dan 4 programma's tegelijkertijd opnemen. Ik heb een Alles-in-Eén Power pakket van UPC (waarschijnlijk nu: Ziggo Alles-in-1).
Lastig is het wel. Zeker als je een paar dagen weg moet en er niet van op aan kan dat de Horizon gewoon opneemt wat je er in zet. Hebben meer mensen hier last van?