• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnemen tijdends de vakantie.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter christianrocks
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

christianrocks

Hallo allemaal,

Ik ga a.s. maandag op vakantie en nu wil ik zondag 24 mei F1 opnemen. Kan ik dat ook instellen of alleen via epg gids ? Want EPG gaat maaar 3 á 4 dagen vooruit.

Groet, Christian Rocks.
 
Misschien een gekke vraag ?

Wat is RTFM ?
 
Betekent dat je de handleiding erbij moet halen. Het moet namelijk in te stellen zijn, maar hoe dat precies zit kan je in de handleiding vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan