• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnemen series

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gaafjes
  • Startdatum Startdatum
G

Gaafjes

Bij veel "buitenlandse zenders" is het mogelijk om een serie die wordt uitgezonden, slechts eenmaal te programmeren. Er wordt dan gevraagd of je alle afleveringen wilt opnemen of slechts één. Heel gemakkelijk. Bij de Nederlandse zenders kan dit bij mijn weten niet. Heeft iemand aar misschien een verklaring voor?
PS. Ik wacht met spanning op de nieuwe firmware voor de Cisco, toch eind 2011?
 
Terug
Bovenaan