G
Gaafjes
Bij veel "buitenlandse zenders" is het mogelijk om een serie die wordt uitgezonden, slechts eenmaal te programmeren. Er wordt dan gevraagd of je alle afleveringen wilt opnemen of slechts één. Heel gemakkelijk. Bij de Nederlandse zenders kan dit bij mijn weten niet. Heeft iemand aar misschien een verklaring voor?
PS. Ik wacht met spanning op de nieuwe firmware voor de Cisco, toch eind 2011?
PS. Ik wacht met spanning op de nieuwe firmware voor de Cisco, toch eind 2011?