• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opnemen programma sommige andere zenders E37/48/32

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fotogravenswaaij

Hallo,

Tijdens het opnemen van een programma, maakt niet uit van de commerciëlen of publieke zenders, zijn sommige andere zenders niet meer te ontvangen. Dit zijn meestal SBS6, RTL5 en Veronica.
Er verschijnt dan een E32/37/48 melding. Wanneer er géén programma word opgenomen is alles wel normaal te ontvangen.
Nou kan ik doen wat Ziggo aanbeveelt, alle aansluitingen controleren enz..enz.., maar dat lijkt mij niet echt nodig daar alles voor en na het opnemen normaal functioneert. De opname zelf is vaak ook van slechte kwaliteit ( blokjes e.d. ).
Zou dit een Ziggo "fout" zijn of ligt dit aan de Humax 5200c? Of doe ik ergens misschien iets verkeerd?
 
Dat is een bekend probleem van deze decoder. Je kunt contact opnemen met Humax, of als je hem liever niet een tijdje kwijt wilt [post=447340]zelf knutselen[/post].
 
Ik heb het sinds gisteren ook na de firmware upgrade...:sad:
Daarvoor nooit. Er is zeker geen mogelijkheid om weer de vorige firmware te installeren?
 
Ik heb het sinds gisteren ook na de firmware upgrade...:sad:
Daarvoor nooit. Er is zeker geen mogelijkheid om weer de vorige firmware te installeren?
Nee je kan nooit meer terug naar een vorige update.
Maar probeer eens de switch achterop 1 minuut uit te zetten en dan weer aan.
Mocht dit niet helpen dan kan je nog de de fabrieks instelling resetten via het menu toepassen. Letop! Niet het vakje aanvingen, want dan wordt de HDD geformatteerd en ben je al je opnamen kwijt. Wel moet je hierna de Humax opnieuw instellen en reeds geplaatste opnamen opnieuw doen. Zet in ieder geval energie besparing beide op uit.

Gerard.
 
Dat is een bekend probleem van deze decoder. Je kunt contact opnemen met Humax, of als je hem liever niet een tijdje kwijt wilt [post=447340]zelf knutselen[/post].

Ik ben zelf maar even aan het knutselen geweest en het werkt!:applause:
Dank voor deze tip, scheelt weer een hoop ergernis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan