F
fotogravenswaaij
Hallo,
Tijdens het opnemen van een programma, maakt niet uit van de commerciëlen of publieke zenders, zijn sommige andere zenders niet meer te ontvangen. Dit zijn meestal SBS6, RTL5 en Veronica.
Er verschijnt dan een E32/37/48 melding. Wanneer er géén programma word opgenomen is alles wel normaal te ontvangen.
Nou kan ik doen wat Ziggo aanbeveelt, alle aansluitingen controleren enz..enz.., maar dat lijkt mij niet echt nodig daar alles voor en na het opnemen normaal functioneert. De opname zelf is vaak ook van slechte kwaliteit ( blokjes e.d. ).
Zou dit een Ziggo "fout" zijn of ligt dit aan de Humax 5200c? Of doe ik ergens misschien iets verkeerd?
Tijdens het opnemen van een programma, maakt niet uit van de commerciëlen of publieke zenders, zijn sommige andere zenders niet meer te ontvangen. Dit zijn meestal SBS6, RTL5 en Veronica.
Er verschijnt dan een E32/37/48 melding. Wanneer er géén programma word opgenomen is alles wel normaal te ontvangen.
Nou kan ik doen wat Ziggo aanbeveelt, alle aansluitingen controleren enz..enz.., maar dat lijkt mij niet echt nodig daar alles voor en na het opnemen normaal functioneert. De opname zelf is vaak ook van slechte kwaliteit ( blokjes e.d. ).
Zou dit een Ziggo "fout" zijn of ligt dit aan de Humax 5200c? Of doe ik ergens misschien iets verkeerd?