V
vredemaker23
Beste lezers, Ik heb vandaag mijn Philips decoder aangesloten zoals in de beschrijving aangegeven. Mijn Harddisk recorder zit er dan dus ook tussen. Nu probeer ik via de programmagids een programma direkt op te nemen op de Harddisk recorder maar het werkt niet. Doe ik iets verkeerd?? Heb ik het toch niet goed aangesloten?? Verder vind ik de beschrijving van de decoder zeer matig. Er staat niets in over instelling voor het opnemen via de programmagids. Kan iemand mij helpen??