• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnemen op HDD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vredemaker23
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vredemaker23

Beste lezers, Ik heb vandaag mijn Philips decoder aangesloten zoals in de beschrijving aangegeven. Mijn Harddisk recorder zit er dan dus ook tussen. Nu probeer ik via de programmagids een programma direkt op te nemen op de Harddisk recorder maar het werkt niet. Doe ik iets verkeerd?? Heb ik het toch niet goed aangesloten?? Verder vind ik de beschrijving van de decoder zeer matig. Er staat niets in over instelling voor het opnemen via de programmagids. Kan iemand mij helpen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan