H
hoolse01
Sinds een paar dagen gaat het opnemen op afstand (via https://tvgids.upc.nl/TV/) niet meer goed. Bij de opname verschijnt de melding: Wij wachten op antwoord van uw DVR. In de bevestigingsmail staat:
De geplande opname via de UPC tv-gids is in behandeling
UPC [email protected]
Geachte heer/mevrouw,
U heeft zojuist via de online tv-gids van UPC een opname ingepland voor uw digitale video recorder (DVR).
Naam: Frozen Planet
Datum: dinsdag 3 januari 2012
Tijd: 20:30 - 21:30 uur
Zender: Nederland 1 HD
Omschrijving: Documentaireserie. Deze aflevering aandacht voor de poolwinter, als de temperatuur onder min 70 zakt en de wind snelheden tot 200 kilometer per uur bereikt.
Via deze e-mail willen wij u laten weten dat dit verzoek in behandeling is, maar nog niet volledig kan worden doorgevoerd. De reden hiervoor kan zijn dat uw DVR zich op dit moment nog in de zogeheten eco-modus (energie-vriendelijke staat) bevindt, niet is aangesloten of omdat er netwerk- of andere technische problemen zijn.
Onze systemen zullen op verschillende momenten automatisch met uw DVR proberen te communiceren. Zodra er een interactie heeft plaatsgevonden, laten wij u per e-mail weten of de geplande opname wel of niet succesvol is ingesteld.
Wilt u er zeker van zijn dat UPC verbinding kan maken met uw DVR, zorg er dan voor dat uw DVR ingeschakeld is of op stand-by staat. Als de DVR zich in de eerder genoemde eco-modus bevindt, dan bestaat de kans dat het ons niet lukt om de verbinding op tijd te maken. Controleer voor de zekerheid of uw signaal goed doorkomt. Ga hiervoor naar kanaal 999 en druk op de rode knop op uw UPC Afstandsbediening om de verbinding te testen.
Met vriendelijke groet
UPC
Meer programma's opnemen met uw DVR?
>> Ga hier naar de online tv-gids
De box staat niet in ECO stand en het signaal is ook goed. Opname op afstand heeft ook prima gewerkt. Opnemen via de box zelf gaat prima.
Ik kwam dit topic tegen, waarbij in april 2011 over een vergelijkbare storing wordt gesproken. Zijn er meer mensen die (weer) problemen hebben met opnemen op afstand?
De geplande opname via de UPC tv-gids is in behandeling
UPC [email protected]
Geachte heer/mevrouw,
U heeft zojuist via de online tv-gids van UPC een opname ingepland voor uw digitale video recorder (DVR).
Naam: Frozen Planet
Datum: dinsdag 3 januari 2012
Tijd: 20:30 - 21:30 uur
Zender: Nederland 1 HD
Omschrijving: Documentaireserie. Deze aflevering aandacht voor de poolwinter, als de temperatuur onder min 70 zakt en de wind snelheden tot 200 kilometer per uur bereikt.
Via deze e-mail willen wij u laten weten dat dit verzoek in behandeling is, maar nog niet volledig kan worden doorgevoerd. De reden hiervoor kan zijn dat uw DVR zich op dit moment nog in de zogeheten eco-modus (energie-vriendelijke staat) bevindt, niet is aangesloten of omdat er netwerk- of andere technische problemen zijn.
Onze systemen zullen op verschillende momenten automatisch met uw DVR proberen te communiceren. Zodra er een interactie heeft plaatsgevonden, laten wij u per e-mail weten of de geplande opname wel of niet succesvol is ingesteld.
Wilt u er zeker van zijn dat UPC verbinding kan maken met uw DVR, zorg er dan voor dat uw DVR ingeschakeld is of op stand-by staat. Als de DVR zich in de eerder genoemde eco-modus bevindt, dan bestaat de kans dat het ons niet lukt om de verbinding op tijd te maken. Controleer voor de zekerheid of uw signaal goed doorkomt. Ga hiervoor naar kanaal 999 en druk op de rode knop op uw UPC Afstandsbediening om de verbinding te testen.
Met vriendelijke groet
UPC
Meer programma's opnemen met uw DVR?
>> Ga hier naar de online tv-gids
De box staat niet in ECO stand en het signaal is ook goed. Opname op afstand heeft ook prima gewerkt. Opnemen via de box zelf gaat prima.
Ik kwam dit topic tegen, waarbij in april 2011 over een vergelijkbare storing wordt gesproken. Zijn er meer mensen die (weer) problemen hebben met opnemen op afstand?
Laatst bewerkt door een moderator:


