Z
zuignapje
Na wat speurwerk op dit forum, heb ik het uiteindelijk voor elkaar te krijgen om de digitale kanalen via EXT2 op mijn HDD Recorder (DVDR-3330H) op te nemen. Ergens las ik ook iets over het automatisch opnemen zodra de recorder een signaal op de scart kabel ontdekt. Toen meteen maar even de handleiding erbij gepakt, en hij kon inderdaad automatisch opnemen door de optie 'Opnemen van SAT' van OFF op EXT2 te zetten (genaamd 'Automatic Satellite Recording'). Vervolgens kan ik nu de timer op de Humax (IR-FOX C) decoder instellen, en gaat de recorder automatisch lopen zodra deze aangaat. Echter gaat hij nu ook beginnen met opnamen zodra ik de decoder handmatig aanzet, en dit is niet de bodoeling! Het volgende probleem is dat hij niet begint met opnamen als de HDD Recorder al aan staat, dit doet hij alleen als hij in Stand-By staat. Moet ik hier nou eenmaal mee leven, of ben ik nog iets vergeten in te stellen?
Mischien is het nog even handig om aan te geven hoe ik mijn apparatuur heb aangesloten. De Humax Decoder is via de TV-Scart aangesloten op de EXT2 van de DVD Recorder, vervolgens is de EXT1 hiervan aangesloten op mijn TV.
Mischien is het nog even handig om aan te geven hoe ik mijn apparatuur heb aangesloten. De Humax Decoder is via de TV-Scart aangesloten op de EXT2 van de DVD Recorder, vervolgens is de EXT1 hiervan aangesloten op mijn TV.