C
cabra246
Ik heb net een gesloten discussie doorgeworsteld over wel.niet kunnen opnemen als je een CAM CI+ geplaatst hebt. Ik begreep er weinig van ondanks het grote topic.
Ik heb nu een Philips 37PFL6606H en wilde af van meerdere AB's. Dus mijn smartcard in een CAM CI+ gestoken, geïnstalleerd en het werkt.
Nu wil ik mijn HDD (LG 1x HDMI, 2x scart in/uit) er weer tussen zetten maar dan lees ik dat je:
- alleen maar kunt opnemen van de gewenste zender en die moet je ook kijken en anders neem jee je zapgedrag op
- slechte kwaliteit opname
- alleen FTA en geen gecodeerde zenders (die juist het leukste aanbod hebben)
- en nog meer spookverhalen
Als je dit als leek toch niet weet en je trapt in het verkoopverhaaltje over minder AB's dan wordt gefopt en niet alleen in prijs.
Ik wil gewoon 1 AB en HD opnemen simpel.
Ik hoop op een reactie, dank
Ik heb nu een Philips 37PFL6606H en wilde af van meerdere AB's. Dus mijn smartcard in een CAM CI+ gestoken, geïnstalleerd en het werkt.
Nu wil ik mijn HDD (LG 1x HDMI, 2x scart in/uit) er weer tussen zetten maar dan lees ik dat je:
- alleen maar kunt opnemen van de gewenste zender en die moet je ook kijken en anders neem jee je zapgedrag op
- slechte kwaliteit opname
- alleen FTA en geen gecodeerde zenders (die juist het leukste aanbod hebben)
- en nog meer spookverhalen
Als je dit als leek toch niet weet en je trapt in het verkoopverhaaltje over minder AB's dan wordt gefopt en niet alleen in prijs.
Ik wil gewoon 1 AB en HD opnemen simpel.
Ik hoop op een reactie, dank
