• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opnemen lukt niet altijd via TV-guide

  • Onderwerp starter Onderwerp starter FreddievanErp
  • Startdatum Startdatum
F

FreddievanErp

LS,

Nieuw op dit forum dus als ik iets niet goed doe, schiet me niet gelijk af.
Het volgende :
Al een tijd hebben wij problemen met opnemen en programmeren via de guide.
Gisteravond wilde wij 3 programma's opnemen waarvan 2 tegelijktijd zouden starten. Geprogrammeerd, UPC box uitgezet ( standby ) en later op de avond gecontroleerd wat er opgenomen was.
Blijkt dat maar een van de twee programma's ( die tegelijkertijd opgenomen zouden worden ) opgenomen is.
Het derde programma was gewoon goed opgenomen.

We hebben hier al twee boxen voor omgeruild maar geen van alle heeft het probleem verholpen.
Doet mij vermoeden dat het niet in de boxen ligt maar in de software.
Kan iemand hier een lichtje op laten schijnen ??

alvast bedankt
groeten
Freddie
 
https://ziggoforum.nl/topics/38216/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit probleem is ergens in december door UPC geintroduceerd in een update en helaas blijft een oplossing uit :'(
Wel idioot dat ze de box omruilen, want dat is bij een algemeen bekend probleem in de software natuurlijk zinloos.

Het heeft in ieder geval niets met de power settings te maken.
Probleem treedt vooral op bij programma's die vrijwel tegelijk beginnen, maar soms ook bij programma's die na elkaar worden uitgezonden op dezelfde zender.
Soms worden programma's die tegelijk starten wel goed opgenomen en ik vermoed dat dit is als de box uit is gezet en nog geen herstart heeft uitgevoerd.
Het programma dat niet wordt opgenomen wordt gewoon uit de planner gegooid, maar waarom??
 
Terug
Bovenaan