F
FreddievanErp
LS,
Nieuw op dit forum dus als ik iets niet goed doe, schiet me niet gelijk af.
Het volgende :
Al een tijd hebben wij problemen met opnemen en programmeren via de guide.
Gisteravond wilde wij 3 programma's opnemen waarvan 2 tegelijktijd zouden starten. Geprogrammeerd, UPC box uitgezet ( standby ) en later op de avond gecontroleerd wat er opgenomen was.
Blijkt dat maar een van de twee programma's ( die tegelijkertijd opgenomen zouden worden ) opgenomen is.
Het derde programma was gewoon goed opgenomen.
We hebben hier al twee boxen voor omgeruild maar geen van alle heeft het probleem verholpen.
Doet mij vermoeden dat het niet in de boxen ligt maar in de software.
Kan iemand hier een lichtje op laten schijnen ??
alvast bedankt
groeten
Freddie
Nieuw op dit forum dus als ik iets niet goed doe, schiet me niet gelijk af.
Het volgende :
Al een tijd hebben wij problemen met opnemen en programmeren via de guide.
Gisteravond wilde wij 3 programma's opnemen waarvan 2 tegelijktijd zouden starten. Geprogrammeerd, UPC box uitgezet ( standby ) en later op de avond gecontroleerd wat er opgenomen was.
Blijkt dat maar een van de twee programma's ( die tegelijkertijd opgenomen zouden worden ) opgenomen is.
Het derde programma was gewoon goed opgenomen.
We hebben hier al twee boxen voor omgeruild maar geen van alle heeft het probleem verholpen.
Doet mij vermoeden dat het niet in de boxen ligt maar in de software.
Kan iemand hier een lichtje op laten schijnen ??
alvast bedankt
groeten
Freddie