Is wellicht al eens een keer gevraagd, maar ik kan het (zo snel) niet vinden: als je vanuit de programma gids aangeeft dat je iets wilt opnemen, gebruikt-ie dan de begin- en eindtijden uit de programma gids om op te nemen, of echt de programma naam?
De reden dat ik dit vraag is omdat ik net mijn eerste programma heb opgenomen via de gids en toen ik 'm af ging kijken, was het programma al een 20 minuten bezig bij het begin van de opname, en ging de opname aan het eind van het programma nog eens 20 minuten door...
De reden dat ik dit vraag is omdat ik net mijn eerste programma heb opgenomen via de gids en toen ik 'm af ging kijken, was het programma al een 20 minuten bezig bij het begin van de opname, en ging de opname aan het eind van het programma nog eens 20 minuten door...


