G
Glorfindel76
Ik krijg momenteel de melding dat ik niet kan opnemen en afspelen met de mediabox.
Zijn er meer mensen die er last van hebben ?
En voetbal op sport1 lijkt wel analoge kwaliteit momenteel..... :'(
Zijn er meer mensen die er last van hebben ?
En voetbal op sport1 lijkt wel analoge kwaliteit momenteel..... :'(
