• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnemen en afspelen is momenteel niet mogelijk met de mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Glorfindel76
  • Startdatum Startdatum
G

Glorfindel76

Ik krijg momenteel de melding dat ik niet kan opnemen en afspelen met de mediabox.
Zijn er meer mensen die er last van hebben ?

En voetbal op sport1 lijkt wel analoge kwaliteit momenteel..... :'(
 
Na een reset van de software doet alles het weer.... ::)
 
Terug
Bovenaan