• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnemen digitale kanalen met Sony rdr-hx900

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ThomBreda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

ThomBreda

Hallo,

Ik heb sinds vandaag digitale televisie. Ik gebruik de Humax IR-FOXC decoder. Nu wil ik digitale kanalen opnemen met mijn Sony rdr-hx900 harddisk. Hoe stel ik de harddisk in? Als ik nu nl de decoder aan zet, drukt deze het signaal van de harddisk weg. Ik kan wel analoog opnemen. Ook afspelen, maar dan moet de Humax uit.
Wie helpt me verder? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan