T
ThomBreda
Hallo,
Ik heb sinds vandaag digitale televisie. Ik gebruik de Humax IR-FOXC decoder. Nu wil ik digitale kanalen opnemen met mijn Sony rdr-hx900 harddisk. Hoe stel ik de harddisk in? Als ik nu nl de decoder aan zet, drukt deze het signaal van de harddisk weg. Ik kan wel analoog opnemen. Ook afspelen, maar dan moet de Humax uit.
Wie helpt me verder? :?
Ik heb sinds vandaag digitale televisie. Ik gebruik de Humax IR-FOXC decoder. Nu wil ik digitale kanalen opnemen met mijn Sony rdr-hx900 harddisk. Hoe stel ik de harddisk in? Als ik nu nl de decoder aan zet, drukt deze het signaal van de harddisk weg. Ik kan wel analoog opnemen. Ook afspelen, maar dan moet de Humax uit.
Wie helpt me verder? :?