• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnemen Cisco8485 mislukt vaak

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Artfark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Artfark

Hallo,

Valt mij op dat (steeds vaker) opnemen met de Cisco8485 mislukt. Rode lampje brandt wel maar hij neemt niets op. Na opname staat er rood tekentje naast de opnamen die niet afgespeeld kan worden. Lijkt willekeurig maar wel steeds vaker te gebeuren. Reset ed heeft niets geholpen. Iemand ervaringen met hoe dit op te lossen?
 
Willekeurig voor iedere zender waar we wat proberen op te nemen. Ook directe opnames (dus niet via EPG) gaan vaak fout. Rode lampje brandt wel maar opname tijd blijft op 0 mins staan. Heb tot nu toe geen enkel verband met zender, opname tijd oid kunnen vinden.
 
ik neem iets op via EPG en ik kijk een eerder opgenomen progamma,en wat denk je het progamma dat ik ingesteld had met EPG is niet opgenomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan