• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnemen al gestart programma?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter asserboy
  • Startdatum Startdatum
A

asserboy

Ik heb sinds kort de Horizon box en ben tot nu toe erg tevreden. Ik hoorde pas van iemand dat als je al een stukje van een programma hebt gemist, je bij een opname van dat programma ook het begin kan opnemen.
Klopt dit, en hoe zou je dat moeten doen
 
asserboy zei:
Ik heb sinds kort de Horizon box en ben tot nu toe erg tevreden. Ik hoorde pas van iemand dat als je al een stukje van een programma hebt gemist, je bij een opname van dat programma ook het begin kan opnemen.
Klopt dit, en hoe zou je dat moeten doen
Je hoeft eigenlijk niks te doen als een programma ± 15 a 20min bezig is dan neemt de box het beging van het programma ook op. Mijn ervaring is als een programma langer dan 20 min. bezig is het regelmatig voor komt dat de box pas opneemt vanaf het punt dat je de opname start. Anderen kunnen misschien andere ervaringen hebben dat weet ik niet maar mij ervaring is zoals hierboven beschreven.
 
Werkt alleen als de zender al op staat (en vanaf het begin van dat programma) als je op de [Rec]-knop drukt... dan wordt alsnog het hele programma opgenomen. Niet als je halverwege dat programma ineens naar die zender zapt en dan opneemt.
 
Creative Solution zei:
Werkt alleen als de zender al op staat (en vanaf het begin van dat programma) als je op de [Rec]-knop drukt... dan wordt alsnog het hele programma opgenomen. Niet als je halverwege dat programma ineens naar die zender zapt en dan opneemt.
Oeps, klop dat was ik ff vergeten te vermelden :embarassed:
 
Terug
Bovenaan