A
asserboy
Ik heb sinds kort de Horizon box en ben tot nu toe erg tevreden. Ik hoorde pas van iemand dat als je al een stukje van een programma hebt gemist, je bij een opname van dat programma ook het begin kan opnemen.
Klopt dit, en hoe zou je dat moeten doen
Klopt dit, en hoe zou je dat moeten doen
