• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnametijd timer doet niet wat wij willen

Status
Niet open voor verdere reacties.
7

7thIlly

Hey allemaal,

Wij hebben sinds december de Cisco en interactieve TV, gaat prima, ff afkloppen:)

Als wij via EPG opnemen en dan bv 10 minuten extra programmeren worden er geen extra minuten opgenomen waardoor wij bv regelmatig het eind van CSI of Prison Brake moeten missen en daar baal ik dan van !

PS heb alles zelf geinstalleerd en aangesloten ging prima !! Maar tja ik ben gadgetlady :)
Heeft er iemand antwoord??
 
Herkenbaar probleem helaas. Hopelijk verbeterd een nieuwe firmware dit, mis nu echt vaak net het einde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan