7
7thIlly
Hey allemaal,
Wij hebben sinds december de Cisco en interactieve TV, gaat prima, ff afkloppen
Als wij via EPG opnemen en dan bv 10 minuten extra programmeren worden er geen extra minuten opgenomen waardoor wij bv regelmatig het eind van CSI of Prison Brake moeten missen en daar baal ik dan van !
PS heb alles zelf geinstalleerd en aangesloten ging prima !! Maar tja ik ben gadgetlady
Heeft er iemand antwoord??
Wij hebben sinds december de Cisco en interactieve TV, gaat prima, ff afkloppen
Als wij via EPG opnemen en dan bv 10 minuten extra programmeren worden er geen extra minuten opgenomen waardoor wij bv regelmatig het eind van CSI of Prison Brake moeten missen en daar baal ik dan van !
PS heb alles zelf geinstalleerd en aangesloten ging prima !! Maar tja ik ben gadgetlady
Heeft er iemand antwoord??