• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnames worden niet afgespeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
opgelost

Na 10 uurtjes zonder recorder lijkt het nu opgelost. Het opnemen én bekijken van de opnames gaat weer als vanouds. :applause:

Dank en succes voor de andere gedupeerden.
 
opnames

...daar ben ik weer, Het ging met een paar opnames goed, maar er glipte er toch weer eentje tussendoor :evil:. Onbegrijpelijk, dat het probleem niet continue is.

Graag een oplossong van Ziggo.

Bvd.
 
Hier ook na 10 uur zonder stroom nogsteeds hetzelfde probleem.
Het lijkt erop dat het alleen bij uitzendingen van SBS6 te gebeuren?
 
Helaas hier ook weer zwart beeld, en geen opnames.
Ziggo heeft nu een aanbieding (staat niet op de site)
Een Humax recorder in de aanbieding voor 119 euro.
Wij hebben deze gekocht.
Probleem voor ons opgelost.
 
We zien de laatste tijd vaker melding over problemen met het opnemen. We zijn nu aan het onderzoeken of het een structureel probleem is. Graag zou ik de volgende gegevens (middels PB) nog willen ontvangen.

Sinds wanneer ervaar je deze problemen?
Ook voor de update?
Krijg je ook een foutmelding te zien en zo ja, welke?
Doet het probleem zich ook op andere zenders voor?
Klantnummer of postcode+huisnummer:
Firmware versie:
Core versie:
NP versie:
Loader versie:
Smart Guide versie:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb al langere tijd problemen met de 1e 20 seconde, daarna lijkt het goed te gaan.

Wat mij wel opvalt, is als er 2 programma's achter elkaar worden opgenomen, we door die 20 seconden vaak het einde van de serie net missen. Hierdoor missen we de laatste punchline van de serie of het einde van de cliffhanger...
 
Ik dacht dat het alleen bij sbs6 was maar is ook op andere zenders. Heel irritant als je bv een sportwedstrijd op wilt nemen en hij doet het niet.

Ik zal mijn gegevens doorgeven aan het Ziggo team, zodat ze hopelijk een oplossing kunnen bieden. Om nu na 3 jaar alweer een nieuwe HDrecorder te kopen lijkt me nogal snel.
 
...nog steeds

Nog steeds houden we problemen met het opnemen en afspelen.
Dan is het Veronica, dan BBC en vandaag weer Ned 1. We hebben regelmatig een testopname gedaan: Het lijkt erop dat er opgenomen is, maar spelen we af, dan houden we een zwart beeld en de klok blijft op 0.00 staan.
Het wordt nu wel ergerlijk.
We wachten op een oplossing.

Mvg.

D. Maaskant

5171MC 33
klnr. 13363473
 
Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) opnemen-afspelen

En heeft het Webteam van Jelle al een oplossing op het probleem dat er wel opgenomen kan worden maar (soms) niet afgespeeld.
De opname staat dan wel in de lijst met de juiste opnametijd, maar kan niet worden afgespeeld. Zwart scherm en afspeeltijd blijft op 00:00 staan.
 
#19
post_old.gif
1 juni 2013, 16:40
monaster
user_offline.gif

Junior Member
Geregistreerd: 1 december 2009
Locatie: den bosch
Ziggo Internet: All-in-1-plus
DTV: CISCO PVR
Berichten: 5


icon8.gif
Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) opnemen-afspelen
En heeft het Webteam van Jelle al een oplossing op het probleem dat er wel opgenomen kan worden maar (soms) niet afgespeeld.
De opname staat dan wel in de lijst met de juiste opnametijd, maar kan niet worden afgespeeld. Zwart scherm en afspeeltijd blijft op 00:00 staan.

NOU?? Is er een oplossing hiervoor?
Het probleem hier wordt steeds erger. Als we iets willen opnemen zetten we het programma op pauze om er zeker van te zijn dan we het kunnen kijken....
Wil wel een andere recorder kopen maar deze is nog maar 3 jaar oud. Om dan alweer 119 euro uit te geven voor een nieuwe?!?!? Of krijgen gedupeerden extra korting??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan