• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnames worden niet afgespeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Ceetje

We hebben enkele programma's opgenomen via EPG. Nu staan ze in het recorder overzicht keurig vermeld met de juiste opname duur. Maar wanneer ik op ok klik om de opname af te spelen krijg ik wel het grijze scherm te zien met play teken en de duur van de opname. Maar er wordt niets afgespeeld en de tijd blijft ook op 0 staan. Wat moet ik doen?
 
hier ook!!! weet iemand wat de oorzaak hiervan is?
Zit al te overwegen om een andere aan te schaffen.
 
Tijdelijke workarround:
Ik heb de stekker van de TV ontvanger eruit gehaald, en deze pas 10 uur later er weer ingestopt. Alvorens de schijf helemaal te wissen. (Optie: Schijf leeg maken ) Tot nu toe kunnen we weer opnames bekijken.
 
Zal ik ook gaan proberen. Waar kan ik de optie vinden van harde schijf wissen? kan het niet vinden.
 
het opgenomene wordt niet afgespeeld

....ook wij hebben daar last van....hoogst irritant. We gaan ook de stekker er maar eens uittrekken....

..Wordt vervolgd!!
 
Problemem met weergeven van opnames

Ik heb sinds kort ook het probleem dat sommige opnames niet kunnen worden afgespeeld. Ik ben in het bezit van een Cisco 8485DVB. Opvallend is dat het (nu nog?) om drie opnames gaat van dezelfde zender, SBS6. Andere opnames kan ik wel afspelen. Daarbij zit ook een andere opname van SBS6, waarvan eentje aansluitend is opgenomen aan één van de weigerende opnames.

Een ander probleem dat zich ineens voordoet is dat ik bij twee aansluitende programma's de tweede opname de eerste twintig seconden zwart beeld vertoont. Eerst liep dit gewoon soepel in elkaar over zonder beeldverlies.

Heeft nog iemand tips? Doet Ziggo zelf mee aan dit forum?
 
De eerste 20 sec geen beeld heb ik hier ook, maar niet met elke opname.
 
Dat hebben wij nu ook, tijdje zwart beeld. Maar kunnen wel weer opgenomen opnames bekijken.
Hopelijk is de erstvolgende firmware update van Ziggo een oplossing voor dit probleem.
Er zullen vast meer mensen geklaagd hebben bij Ziggo over dit probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan