• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnames verdwenen na afspelen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter NLTeddy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

NLTeddy

Sinds een tijdje verdwijnen opnames die nog niet helemaal afgekeken zijn. Als ze later weer verder gekeken willen worden, dan geeft de samsung aan dat de opname leeg is, hij staat dus nog wel in de lijst maar kan hem niet kijken. Meer mensen met dit probleem?

Krijg steeds meer een hekel aan de Samsung, had mij maar een Humax gegeven Ziggo.
 
Verdwenen opnames

Het zou misschien kunnen dat je 'automatisch verwijderen' in je menu-instellingen-voorkeuren-opname ingeschakeld hebt staan,of iets in die richting,
bij de Humax (5300c) bijv. is deze optie namelijk wel aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan