• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opnames van HB naar PC

Voor zover ik weet is dit onmogelijk. In theorie zou je kunnen proberen de HB open te maken en de harde schijf in een computer te hangen maar ook hiervan heeft een iemand op dit forum gezegd dat deze onleesbaar is.

Het beste wat je kan doen is via b.v. de scart uitgang naar een component kabel in een daarvoor geschikte PC met video(capturing)kaart. Dan dus op de HB play zetten en wachten tot het hele programma opgenomen is door de PC.
Het zou kunnen dat dit ook via HDMI mogelijk is.
 
Wachten op een crack, die kopiëren naar usb mogelijk maakt?
 
Kan niet en zal praktisch nooit kunnen, daar UPC alles in het werk zal stellen de opnames te beschermen vanwege de contracten met de uitzendende partijen...

Wat je wel kunt doen, is de HDCP cracken en via HDMI je opname afspelen om deze op een ander medium te kunnen opnemen. Is wat omslachtig, maar dat is alles waar DRM op zit...
 
michieldejong zei:
Voor zover ik weet is dit onmogelijk. In theorie zou je kunnen proberen de HB open te maken en de harde schijf in een computer te hangen maar ook hiervan heeft een iemand op dit forum gezegd dat deze onleesbaar is.

Het beste wat je kan doen is via b.v. de scart uitgang naar een component kabel in een daarvoor geschikte PC met video(capturing)kaart. Dan dus op de HB play zetten en wachten tot het hele programma opgenomen is door de PC.
Het zou kunnen dat dit ook via HDMI mogelijk is.

Klopt files zijn wel tezien alleen niet aftespelen en of tecopieren.
 
Toch wel vreemd dat veel Ziggo gebruikers gewoon de opnames als een .ts bestand kunnen lezen vanaf hun (vrij te kiezen!) mediabox. Ziggo heeft blijkbaar beter afspraken met content providers...?
 
Komt door gesloten upc systeem jammer genoeg. als je zelf kon kiezen kwa hardware had je dit probleem niet.
 
Devil-Strike.net zei:
Komt door gesloten upc systeem jammer genoeg. als je zelf kon kiezen kwa hardware had je dit probleem niet.
Dat hebben ze natuurlijk ook niet voor niks gedaan.
 
Terug
Bovenaan