• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opnames UPC mediabox DVR overzetten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter frankie66
  • Startdatum Startdatum
F

frankie66

Als ik m'n mediabox met DVR aansluit op m'n computer (Mac) via USB, krijg ik dan de harde schijf van de mediabox te zien
op m'n computer en kan ik dan gewoon de opnames naar m'n computer overzetten ?

Of zijn er misschien nog wat handelingen te doen in de mediabox zelf ?
 
Gaat helaas niet lukken, USB en netwerkpoort zijn niet actief genoeg om opnames over te spoelen.
Was het maar waar.

Afspelen en op een of andere manier via de scart opnemen lukt wel maar gaat real time.
 
Robert Koopman zei:
Gaat helaas niet lukken, USB en netwerkpoort zijn niet actief genoeg om opnames over te spoelen.
Was het maar waar.

Afspelen en op een of andere manier via de scart opnemen lukt wel maar gaat real time.

Niet actief genoeg !? :o

Moeten het dan ADHD poortjes worden ofzo ?! :brullen:
 
Nee, je kan er het toetsenbord op aansluiten van UPC, ik weet niet of het nog geleverd wordt.
Ooit was het de bedoeling dat je kon emailen via je TV en Chatten
Tegenwoordig hoor je hier niets meer over.
Het lijkt me ook totaal overbodig in de huidige tijd met mini labtops, Iphone en andere aparaten.
 
Die DVR heeft erg veel ongebruikte potentie, maar daar zal niet veel aan veranderen. Schijnt een rechtenkwestie te zijn.
 
USB en ethernet aansluiting op de mediaboxen.
Deze hebben geen functie. Ze zijn bedoelt voor toekomstige mogelijkheden. Of en wanneer die komen is onbekend.
Via de usb-, of ethernet-poort kan je niets digtaal opnemen of afspelen.
Wil je iets bewaren, dan moet je het opnemen op een andere apparaat (video, DVD, harddiskrecorder) via de scart uitgang van de mediabox. Dat geld ook voor opnames die gemaakt zijn met een (HD-) DVR.
Bron: FAQ - UPC Digital TV
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan