M
mbaan76
Ik heb inmiddels 3 philips HD DVR versleten in 2 maanden tijd. Bij alle 3 liep ik tegen hetzelfde probleem aan met het afspelen van opnames.
-In de opnames zit een korte irritante hapering. Het geluid loopt door, maar het beeld hapert een fractie van een seconde. Vooral bij RTL4 HD komt dit het meeste voor.
-Bij opname van Ned 1 loopt het geluid niet synchroon. Dit lost zich soms vanzelf op, soms moet ik de opname even pauzeren, Ook hier de korte hapering.
Bij live beeld speelt de player prima af, het is alleen bij opnames en gepauzeerde programma's.
Ik heb ook een Cisco HD DVR gehad, deze had dit probleem niet.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en is er een oplossing voor?
-In de opnames zit een korte irritante hapering. Het geluid loopt door, maar het beeld hapert een fractie van een seconde. Vooral bij RTL4 HD komt dit het meeste voor.
-Bij opname van Ned 1 loopt het geluid niet synchroon. Dit lost zich soms vanzelf op, soms moet ik de opname even pauzeren, Ook hier de korte hapering.
Bij live beeld speelt de player prima af, het is alleen bij opnames en gepauzeerde programma's.
Ik heb ook een Cisco HD DVR gehad, deze had dit probleem niet.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en is er een oplossing voor?