• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opnames niet af te spelen?????????

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
I

ikkeenjij

hallo allemaal na enige tijd geleden een nieuwe hd md gehad nadat mijn oude cisco kapot was gegeaan,wat is er nu weer aan de hand?
ik heb dus sinds enkele weken mijn philips box en was eerst een perfect doosje wat hoor ik nu echter van mijn vrouw dat de box een film weer niet afspeelt en andere opnames echter wel,ook als gtst op pauze gezet wordt gaat de opname een half uur eerder beginnen dan dat we hem op pauze gezet hadden.
is deze box nu ook weer kapot of zijn dit kleine bugs van de nieuwe box??
wie kan advies geven of moet ik jordy weer een pm te sturen ik wil geen zeur lijken.
 
Misschien dat je apparaat vol is 8)

Wanneer is die opname overigens gemaakt?
Dit had ik namelijk ook bij 1 opname en die was toevallig op de dag van de storing van UPC gemaakt.

Geduld houden Ikkeenjij want woensdag op donderdag nacht volgen de werkzaamheden aan het UPC netwerk dus dan zou alles toch moeten werken hihi
 
probeer eens je instelling voor HD aan te passen 720 op 1024 te zetten anders eens terug zetten naar de fabrieks instellingen. Opnames blijven behouden.
 
Is volgens mij een bug, omdat meer mensen hier last van hebben.

Tijdelijk oplossing is even van kanaal wisselen voor je hem op pauze zet.
 
Terug
Bovenaan