I
ikkeenjij
hallo allemaal na enige tijd geleden een nieuwe hd md gehad nadat mijn oude cisco kapot was gegeaan,wat is er nu weer aan de hand?
ik heb dus sinds enkele weken mijn philips box en was eerst een perfect doosje wat hoor ik nu echter van mijn vrouw dat de box een film weer niet afspeelt en andere opnames echter wel,ook als gtst op pauze gezet wordt gaat de opname een half uur eerder beginnen dan dat we hem op pauze gezet hadden.
is deze box nu ook weer kapot of zijn dit kleine bugs van de nieuwe box??
wie kan advies geven of moet ik jordy weer een pm te sturen ik wil geen zeur lijken.
ik heb dus sinds enkele weken mijn philips box en was eerst een perfect doosje wat hoor ik nu echter van mijn vrouw dat de box een film weer niet afspeelt en andere opnames echter wel,ook als gtst op pauze gezet wordt gaat de opname een half uur eerder beginnen dan dat we hem op pauze gezet hadden.
is deze box nu ook weer kapot of zijn dit kleine bugs van de nieuwe box??
wie kan advies geven of moet ik jordy weer een pm te sturen ik wil geen zeur lijken.
