• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnames kopieren naar pc?

Berichten
218
is het mogelijk om bv in te loggen op de horizon mediabox en de aldaar aanwezige opnames te kopieren naar mijn pc?
 
Is toch vreemd, als ik inlog op de HB en "geavanceerd" aanklik, waarna ik UPnP aanvink, verschijnd de HB keurig in mijn netwerk.
Ik kan dan ook normaal met mijn verkenner in de HB komen, alleen staat naar alle waarschijnlijkheid de HardDisk niet op "delen" ingesteld!!!
Zal wel weer iets met de gebruikte software te maken hebben, maar we geven het nog niet op!
 
robkalshoven zei:
Is toch vreemd, als ik inlog op de HB en "geavanceerd" aanklik, waarna ik UPnP aanvink, verschijnd de HB keurig in mijn netwerk.
Ik kan dan ook normaal met mijn verkenner in de HB komen, alleen staat naar alle waarschijnlijkheid de HardDisk niet op "delen" ingesteld!!!
Zal wel weer iets met de gebruikte software te maken hebben, maar we geven het nog niet op!

Met dank aan de Copyright maffia ;)
 
fiberdordrecht zei:
Met dank aan de Copyright maffia ;)

Joh, daar gaat het mij niet om !!
Daar zijn andere mogelijkheden voor welke VEEL beter werken (usenet).
Maar een multimedia systeem hoort toch kompleet in je netwerk te hangen, zo'n 400 Gb is in HD formatie vrij snel vol en er zijn altijd wel TV programma's welke je wat langer wilt bewaren.
 
robkalshoven zei:
Is toch vreemd, als ik inlog op de HB en "geavanceerd" aanklik, waarna ik UPnP aanvink, verschijnd de HB keurig in mijn netwerk.
Daar hoef je UPnP toch niet voor aan te vinken?
 
robkalshoven zei:
Is toch vreemd, als ik inlog op de HB en "geavanceerd" aanklik, waarna ik UPnP aanvink, verschijnd de HB keurig in mijn netwerk.
Ik kan dan ook normaal met mijn verkenner in de HB komen, alleen staat naar alle waarschijnlijkheid de HardDisk niet op "delen" ingesteld!!!
Zal wel weer iets met de gebruikte software te maken hebben, maar we geven het nog niet op!

Je haalt 2 dingen doorelkaar, je hebt upnp en upnp-av, waarbij upnp in de router van horizon automatisch porten open/dichtzet(mits pogramma het ondersteunt), en upnp-av is voor video streaming zoiets als dlna maar dan beter.
 
Weer wat geleerd, zo zie je maar weer, je bent er nooit te oud voor......
bedankt voor de uitleg.
 
kan iemand mij dat uitlegen hoe dat werkt

vanuit je media box opnames kopieren naar de pc

alvast bedankt
 
stratocaster2 zei:
kan iemand mij dat uitlegen hoe dat werkt

vanuit je media box opnames kopieren naar de pc

Hele topic gelezen? Dat kan niet en als het wel kan krijg je weer een bestandsformaat waar je op de PC niets mee kunt.
 
Terug
Bovenaan