- Berichten
- 218
is het mogelijk om bv in te loggen op de horizon mediabox en de aldaar aanwezige opnames te kopieren naar mijn pc?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loek3000 zei:is het mogelijk om bv in te loggen op de horizon mediabox en de aldaar aanwezige opnames te kopieren naar mijn pc?
robkalshoven zei:Is toch vreemd, als ik inlog op de HB en "geavanceerd" aanklik, waarna ik UPnP aanvink, verschijnd de HB keurig in mijn netwerk.
Ik kan dan ook normaal met mijn verkenner in de HB komen, alleen staat naar alle waarschijnlijkheid de HardDisk niet op "delen" ingesteld!!!
Zal wel weer iets met de gebruikte software te maken hebben, maar we geven het nog niet op!

fiberdordrecht zei:Met dank aan de Copyright maffia![]()
Daar hoef je UPnP toch niet voor aan te vinken?robkalshoven zei:Is toch vreemd, als ik inlog op de HB en "geavanceerd" aanklik, waarna ik UPnP aanvink, verschijnd de HB keurig in mijn netwerk.
robkalshoven zei:Is toch vreemd, als ik inlog op de HB en "geavanceerd" aanklik, waarna ik UPnP aanvink, verschijnd de HB keurig in mijn netwerk.
Ik kan dan ook normaal met mijn verkenner in de HB komen, alleen staat naar alle waarschijnlijkheid de HardDisk niet op "delen" ingesteld!!!
Zal wel weer iets met de gebruikte software te maken hebben, maar we geven het nog niet op!
stratocaster2 zei:kan iemand mij dat uitlegen hoe dat werkt
vanuit je media box opnames kopieren naar de pc