S
Sun0000
Ik heb de laatste weken last van het vervelende fenomeen dat een opname gemarkeerd in de programmagids niet start.
Alles lijkt er goed uit te zien. Het programma is zichtbaar in de geplande opnamen en in de info regel van het bretffende programma is ook het rode klokje te zien. Als je die info regel aan laat staan vlak voordat de opname moet beginnen dat verdwijnt op het aangelande tijdstip wel het klokje maar de opname begint niet.
Nadat de voeding er is afgehaald dan werkt het weer om 1 of 2 dagen later weer terug te vallen in het probleem.
Zo langzamerhand wordt ik niet goed van die voortudurende nonsens.
Er is altijd wat. On demand problemen, stotteren van het beeld, vooruit spoelen gaat soms niet lineair en is bij HD een crime.
Eigenlijk ben je altijd bezig om de spanning er af te halen. Ik zou eigenlijk een een tijdklok moeten plaatsen die iedere dag even de spanning er af haalt.
Alles lijkt er goed uit te zien. Het programma is zichtbaar in de geplande opnamen en in de info regel van het bretffende programma is ook het rode klokje te zien. Als je die info regel aan laat staan vlak voordat de opname moet beginnen dat verdwijnt op het aangelande tijdstip wel het klokje maar de opname begint niet.
Nadat de voeding er is afgehaald dan werkt het weer om 1 of 2 dagen later weer terug te vallen in het probleem.
Zo langzamerhand wordt ik niet goed van die voortudurende nonsens.
Er is altijd wat. On demand problemen, stotteren van het beeld, vooruit spoelen gaat soms niet lineair en is bij HD een crime.
Eigenlijk ben je altijd bezig om de spanning er af te halen. Ik zou eigenlijk een een tijdklok moeten plaatsen die iedere dag even de spanning er af haalt.

