• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opnames afspelen scherm op zwart

  • Onderwerp starter Onderwerp starter onkruid
  • Startdatum Startdatum
O

onkruid

Als ik opnames van mijn cisco dvr box wil kijken krijg ik als ik op afspelen druk regelmatig een zwart scherm te zien.
Als ik dan de stroom van de box afhaal en weer erop zet kan ik de opnames wel bekijken.

Tot een week of wat terug had ik een andere cisco hd dvr box en die had dit probleem nooit.
Is het een kwestie van een storing die anderen ook hebben, of heb ik weer een probleem met m'n box?
 
Dit is gewoon een bug in de software. Soms heb je het 3 keer in de week en soms heb je er een maand geen last van.
Vooral vervelend als er net een opname loopt, want even volledig uitschakelen is dan geen optie.
Overigens verdwijnt het probleem ook als je de box in stand-by zet en het ding na een paar minuten zelf herstart, maar meestal wil je daar niet op wachten :(
 
Terug
Bovenaan