O
onkruid
Als ik opnames van mijn cisco dvr box wil kijken krijg ik als ik op afspelen druk regelmatig een zwart scherm te zien.
Als ik dan de stroom van de box afhaal en weer erop zet kan ik de opnames wel bekijken.
Tot een week of wat terug had ik een andere cisco hd dvr box en die had dit probleem nooit.
Is het een kwestie van een storing die anderen ook hebben, of heb ik weer een probleem met m'n box?
Als ik dan de stroom van de box afhaal en weer erop zet kan ik de opnames wel bekijken.
Tot een week of wat terug had ik een andere cisco hd dvr box en die had dit probleem nooit.
Is het een kwestie van een storing die anderen ook hebben, of heb ik weer een probleem met m'n box?
