Ik heb mijn humax teruggezet naar fabrieksinstellingen.in het verleden welk vaker gedaan.
Nu moet ik een wachtwoord invoeren als ik 2opnamens tegelijk wil wissen. Geen idee hoe dat kan. Ik weet het standaardwachtwoord is 0000. Ik wil het graag weer kunnen wissen zonder wachtwoord.
Ps: de opnamens zijn niet vergrendeld. Dat je dit bij vergrendelde opnamens krijgt vind ik juist fijn.
Alvast bedankt! Groetjes
Nu moet ik een wachtwoord invoeren als ik 2opnamens tegelijk wil wissen. Geen idee hoe dat kan. Ik weet het standaardwachtwoord is 0000. Ik wil het graag weer kunnen wissen zonder wachtwoord.
Ps: de opnamens zijn niet vergrendeld. Dat je dit bij vergrendelde opnamens krijgt vind ik juist fijn.
Alvast bedankt! Groetjes