• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnamens wissen met wachtwoord

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marz
  • Startdatum Startdatum
Berichten
181
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb mijn humax teruggezet naar fabrieksinstellingen.in het verleden welk vaker gedaan.

Nu moet ik een wachtwoord invoeren als ik 2opnamens tegelijk wil wissen. Geen idee hoe dat kan. Ik weet het standaardwachtwoord is 0000. Ik wil het graag weer kunnen wissen zonder wachtwoord.

Ps: de opnamens zijn niet vergrendeld. Dat je dit bij vergrendelde opnamens krijgt vind ik juist fijn.

Alvast bedankt! Groetjes
 
2 Opnames tegelijk wissen en er wordt om een wachtwoord gevraagd? Dat ben ik nog nooit tegengekomen. Dus bij 1 opname wissen geen wachtwoord? En 1 voor 1 vlak na elkaar?
 
@Nickzo klopt helemaal. Geen wachtwoord nodig als ik ze per stuk wis, ook niet vlak achter elkaar. Alleen als ik ze tegelijk doe wel.
 
Ik heb mijn humax teruggezet naar fabrieksinstellingen.in het verleden welk vaker gedaan.

Nu moet ik een wachtwoord invoeren als ik 2opnamens tegelijk wil wissen. Geen idee hoe dat kan. Ik weet het standaardwachtwoord is 0000. Ik wil het graag weer kunnen wissen zonder wachtwoord.

Ps: de opnamens zijn niet vergrendeld. Dat je dit bij vergrendelde opnamens krijgt vind ik juist fijn.

Alvast bedankt! Groetjes

Vreemd, gaan we met je uitzoeken. Helaas hebben we op onze Humax 5200 geen opnames op het moment. Die heb ik nu ingesteld om het te kunnen testen. Wil jij ons een privébericht sturen met je adres of klantnummer. Zet er ook even in welke software versie er draait op je Humax 5200. Alvast bedankt!
 
@Nickzo nee helaas. Het zijn juist opnamens na die reset. De opnamens voor de reset bewaar ik. Bedankt voor het meedenken.
 
@Nickzo @Webcare Ziggo Opgelost!.
Blijkbaar was er een opname die een storing had.
Sinds ik vanmiddag deze opname gewist heb kan ik weer 2opnamens tegelijk wissen zonder wachtwoord in te voeren. Heb het meerdere keren getest. Bedankt voor jullie support.
 
Terug
Bovenaan