W
wackid
Ik heb inmiddels vier opnames die ik niet kan afspelen of verwijderen. De box loopt vast. Kan m uitzetten met ab.
Paar keer gereset met de aan uit knop achter op de box.
Complete reset zie ik niet zitten. Aangezien er nog wat opnames op staan.
Harde schijf stuk?
Paar keer gereset met de aan uit knop achter op de box.
Complete reset zie ik niet zitten. Aangezien er nog wat opnames op staan.
Harde schijf stuk?