T
tedje14
Hallo allemaal,
Sinds enkele dagen blijkt mijn Cisco HD mediabox niet meer op te nemen. Als je de record knop indrukt geeft hij in de EPG aan dat de opname loopt, maar als je naar mijn opnamen gaat is alles leeg en de staat de capaciteit op 100%. Vorige week stonden er nog drie opnames in, maar ook deze zijn gewist!
Ook kun je niet meer tijdens het kijken van een programma pauzeren. Als je de pauze knop indrukt blijft het beeld staan, maar als je daarna op play drukt gebeurt er niets, het beeld blijft stilstaan. Als je dan vervolgens de back knop indrukt of je gaat naar een andere zender, dan gaat het beeld op zwart en moet je de mediabox uit en weer aan zetten.
Inmiddels heb ik de Mediabox al een half uur stroomloos gemaakt, en ook al een keer gereset naar de fabrieksinstellingen. Beiden helaas zonder resultaat.
Ik las op het forum dat er een aantal problemen zijn sinds er een automatische update is uitgevoerd. Zijn mijn problemen daar ook op terug te voeren of heb ik een defecte mediabox en moet ik UPC bellen?
Heeft er iemand soortgelijke problemen (of gehad)?
Met vriendelijke groet,
Tedje
Sinds enkele dagen blijkt mijn Cisco HD mediabox niet meer op te nemen. Als je de record knop indrukt geeft hij in de EPG aan dat de opname loopt, maar als je naar mijn opnamen gaat is alles leeg en de staat de capaciteit op 100%. Vorige week stonden er nog drie opnames in, maar ook deze zijn gewist!
Ook kun je niet meer tijdens het kijken van een programma pauzeren. Als je de pauze knop indrukt blijft het beeld staan, maar als je daarna op play drukt gebeurt er niets, het beeld blijft stilstaan. Als je dan vervolgens de back knop indrukt of je gaat naar een andere zender, dan gaat het beeld op zwart en moet je de mediabox uit en weer aan zetten.
Inmiddels heb ik de Mediabox al een half uur stroomloos gemaakt, en ook al een keer gereset naar de fabrieksinstellingen. Beiden helaas zonder resultaat.
Ik las op het forum dat er een aantal problemen zijn sinds er een automatische update is uitgevoerd. Zijn mijn problemen daar ook op terug te voeren of heb ik een defecte mediabox en moet ik UPC bellen?
Heeft er iemand soortgelijke problemen (of gehad)?
Met vriendelijke groet,
Tedje
