• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnamefunctie smarttv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Simon1980
  • Startdatum Startdatum
S

Simon1980

Binnenkort wil ik een nieuwe tv kopen. Ik heb alleen internet van Ziggo (oud-UPC gebied) en dus slechts de ongecodeerde zenders van Ziggo. Als ik tv wil pauzeren en opnemen met de opnamefunctie die op veel smart tv's zit, ben ik dan alsnog verplicht een CI+ pakket af te nemen of kan ik de ongecodeerde zenders zo opnemen op een door de tv geformatteerde harddisk? Ik heb namelijk ook een hdhomerun, maar wil ook wel eens gewoon zonder tussenkomst van een kastje tv kunnen kijken.
 
Dus ook zonder CI+, de ongecodeerde zenders dan?
 
Terug
Bovenaan