• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opname via tv gisds steeds te vroeg gestopt.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pepper
  • Startdatum Startdatum
P

pepper

Sinds kort ben ik de opname mogelijkheden gaan gebruiken. Het is nu al 2 weken achter elkaar dat de door mij geselecteerde programma's vroegtijdig gestopt zijn.
Ik selecteer het programma via de tv gids, dus er zouden volgens mij geen problemen mogen zijn.
Komt dit vaker bij andere gebruikers voor of doe ik iets verkeerd >:(
 
De gids klopt niet precies. Oplossing: Menu => Digitale video recorder => opnamen instellingen. Daar kun je aangeven dat er een uitloop tijd moet zijn van 1, 5 0f 10 minuten. Als je die optie aanzet moet het niet meer fout gaan.
 
pepper zei:
Ik selecteer het programma via de tv gids, dus er zouden volgens mij geen problemen mogen zijn.

De tv gids is niet altijd even nauwkeurig of beter gezegd heel onnauwkeurig. De prograam's en tijden kloppen vaak niet. Dus als je via de gids opneemt altijd je tijd laten uitlopen (vast via instellingen of door het programma in de geplande opnames selecteren en record knop indrukken en eindtijd aanpassen)
 
Of gewoon meteen helemaal handmatig instellen, en zeer ruime marges aanhouden (b.v. een half uur extra aan de het einde van het programma) . . . zo deden we het vroeger met de videorecorder ook en dat gaat altijd goed. Mis je nooit meer het einde van de film.
 
Terug
Bovenaan