P
pepper
Sinds kort ben ik de opname mogelijkheden gaan gebruiken. Het is nu al 2 weken achter elkaar dat de door mij geselecteerde programma's vroegtijdig gestopt zijn.
Ik selecteer het programma via de tv gids, dus er zouden volgens mij geen problemen mogen zijn.
Komt dit vaker bij andere gebruikers voor of doe ik iets verkeerd
Ik selecteer het programma via de tv gids, dus er zouden volgens mij geen problemen mogen zijn.
Komt dit vaker bij andere gebruikers voor of doe ik iets verkeerd
