• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opname verdwijnt van de harde schijf

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rickytt3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rickytt3

Hallo mede-Ciscogebruikers,

Na héél veel moeite dacht ik dat het me gelukt was om een opname te maken. Wat een :censored:-apparaat die Cisco, blij dat mijn oude Pioneer-HD-recorder nog op de achtergrond draait als "back-up"...

Eindelijk stond er vanmorgen dan toch een opname op de schijf. Dat was vanmorgen. Vanavond willen we gaan kijken - weg opname :shock:. Hele lijst leeg. Lijst "gepland" staat vol, opnames starten ook maar daarna zijn ze foetsie.

Hoe neem ik op;

Recorder instellingen;

Begin tijd opname -5min
Eind tijd opname +30min
Automatisch wissen uit
Time shift aan
Timeshiftbuffer 2 uur
Skip interval 5 min
PVR banner 5 sec
Reminder offset 30 sec

Gewenste opname via EPG gekozen, rode R zichtbaar in de EPG.

Daarna in "Recorder" - "Gepland" de opname geselecteerd en met de volgende instellingen opgeslagen d.m.v. de OK-knop;

Frequentie; Wekelijks
Folder; Alle opnames
Beveilig tegen wissen; Bewaren
Pincode; Uit

Wat doe ik fout????
 
Mijn ervaring is dat het wijzigen van de frequentie van een m.b.v. de EPG geprogrammeerde opname niet werkt.

Advies: programmeer een handmatige opname (Tijd Opname) als een terugkerende opname wilt maken.
 
Mijn ervaring is dat het wijzigen van de frequentie van een m.b.v. de EPG geprogrammeerde opname niet werkt.

Advies: programmeer een handmatige opname (Tijd Opname) als een terugkerende opname wilt maken.

En verander de titel van 'tijd opname' naar iets herkenbaarders :mrgreen:
 
Mijn ervaring is dat het wijzigen van de frequentie van een m.b.v. de EPG geprogrammeerde opname niet werkt.

Advies: programmeer een handmatige opname (Tijd Opname) als een terugkerende opname wilt maken.

Dat ga ik proberen. Dank voor de reactie. Begrijp nog steeds niet hoe het kan dat een opname gewoon verdwijnt. Hij stond er toch echt....


En verander de titel van 'tijd opname' naar iets herkenbaarders :mrgreen:

:confused:
 
Mijn ervaring is dat het wijzigen van de frequentie van een m.b.v. de EPG geprogrammeerde opname niet werkt.

Advies: programmeer een handmatige opname (Tijd Opname) als een terugkerende opname wilt maken.

Heb sinds zaterdag de cisco en constateer hetzelfde.
Er brandde tijdens het opnemen een rood lampje en de betrokken uitzending was ook bij opgenomen te zien.
Na het opnemen is hij daar verdwenen. De uitzending staat nog wel bij gepland het originele tijdstip in het verleden, de frequentie is echter teruggezet naar eenmalig. Uit het % van de beschikbare schijfruimte constateer ik dat de opname nog ergens op de schijf moet staan.
Na het verwijderen van de geplande opname in het verleden neemt de beschikbare schijfruimte weer toe.......

Ik mag toch aannemen dat dit een bug is die verholpen gaat worden. Als dat niet kan, dan verwacht ik op zijn minst dat dit aangegeven wordt en men er voor zorgt dat de frequentie niet meer aangepast kan worden bij programmeren via EPG. Dit is misleidende functionaliteit.
Gelukkig loopt de sony harde schijf recorder op de achtergrond nog schaduw op het analoge signaal.

Nog iets geks teletekst eerst geen geluid. na een update leek dit verholpen er was wel geluid en vandaag was het er ineens niet meer, na het laden van een update... Vreemd.
Daarnaast je hebt een dure HD TV met 1200 paginas teletekst geheugen met een functie om beeld en teletekst naast elkaar te tonen en moet nu terug naar een teletekstgeheugen van 0!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja, welkom in de nieuwe digitale wereld waar alles beter is :wink:.

Mijn ervaring is dat de handmatig ingestelde opnames wèl goed gaan. Alleen moet je de opnamelijst regelmatig controleren of oude, gewiste, EPG-opnames niet spontaan terug komen. Dan conflicteert dat en wordt er niets opgenomen.

Teletekst kijk ik uit armoede maar analoog, zodat ik gebruik kan maken van geheugen en pip.

De Cisco is een mooi apparaat met een goede beeldkwaliteit, maar duidelijk nog niet gereed voor de (massa) markt helaas. Je zult de komende tijd nog wel meer (kleine) irritaties tegen komen.
 
Tsja, welkom in de nieuwe digitale wereld waar alles beter is :wink:..

Dank je :wink:

De Cisco is een mooi apparaat met een goede beeldkwaliteit, maar duidelijk nog niet gereed voor de (massa) markt helaas. Je zult de komende tijd nog wel meer (kleine) irritaties tegen komen.
Helemaal mee eens een prachtig beeld in combinatie met onze pfl9613 van philips.
En als 'early adopters' doe je soms ergens een stapje terug, en wordt je creativiteit geprikkeld om een oplossing te zoeken om van de irritaties af te komen .....:)
 
Vanavond was het even moeilijk om de zonnige kant te zien. Weer eens een opname fout gegaan. Hij begon wel, maar stopte na 5 minuten. Op de harde schijf stond een opname van 243(!) minuten. Knap om dat in 2 min vol te maken.

Tsja, 1 keer vergeten te controleren of er niet weer een (reeds 80 keer) gewiste EPG-opname terug is gezet in de lijst. Stom. Mijn fout.... :censored:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan