R
rickytt3
Hallo mede-Ciscogebruikers,
Na héél veel moeite dacht ik dat het me gelukt was om een opname te maken. Wat een :censored:-apparaat die Cisco, blij dat mijn oude Pioneer-HD-recorder nog op de achtergrond draait als "back-up"...
Eindelijk stond er vanmorgen dan toch een opname op de schijf. Dat was vanmorgen. Vanavond willen we gaan kijken - weg opname :shock:. Hele lijst leeg. Lijst "gepland" staat vol, opnames starten ook maar daarna zijn ze foetsie.
Hoe neem ik op;
Recorder instellingen;
Begin tijd opname -5min
Eind tijd opname +30min
Automatisch wissen uit
Time shift aan
Timeshiftbuffer 2 uur
Skip interval 5 min
PVR banner 5 sec
Reminder offset 30 sec
Gewenste opname via EPG gekozen, rode R zichtbaar in de EPG.
Daarna in "Recorder" - "Gepland" de opname geselecteerd en met de volgende instellingen opgeslagen d.m.v. de OK-knop;
Frequentie; Wekelijks
Folder; Alle opnames
Beveilig tegen wissen; Bewaren
Pincode; Uit
Wat doe ik fout
?
Na héél veel moeite dacht ik dat het me gelukt was om een opname te maken. Wat een :censored:-apparaat die Cisco, blij dat mijn oude Pioneer-HD-recorder nog op de achtergrond draait als "back-up"...
Eindelijk stond er vanmorgen dan toch een opname op de schijf. Dat was vanmorgen. Vanavond willen we gaan kijken - weg opname :shock:. Hele lijst leeg. Lijst "gepland" staat vol, opnames starten ook maar daarna zijn ze foetsie.
Hoe neem ik op;
Recorder instellingen;
Begin tijd opname -5min
Eind tijd opname +30min
Automatisch wissen uit
Time shift aan
Timeshiftbuffer 2 uur
Skip interval 5 min
PVR banner 5 sec
Reminder offset 30 sec
Gewenste opname via EPG gekozen, rode R zichtbaar in de EPG.
Daarna in "Recorder" - "Gepland" de opname geselecteerd en met de volgende instellingen opgeslagen d.m.v. de OK-knop;
Frequentie; Wekelijks
Folder; Alle opnames
Beveilig tegen wissen; Bewaren
Pincode; Uit
Wat doe ik fout
?

.