• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opname TV series

  • Onderwerp starter Onderwerp starter formerlee
  • Startdatum Startdatum
F

formerlee

Een vraag:

Volgens de informatie, zou je een serie moeten kunnen opnemen. Bij de opname van een programma zou er een keuze beschikbaar moeten zijn. Toch zie ik deze optie niet verschijnen.
Ik heb sinds vorige week UPC met HDTV VCR van Cisco.
Bedankt voor de moeite alvast.
 
Dat is bij sommige zenders het geval maar lang niet bij alle series op die zender en is het wel het geval, foutloos is het nog niet en gaat het toch nog vaak mis.
Echt te vertrouwen is het niet.
 
Bedankt voor je reactie, dat verklaart tenminste waarom ik bij het opnemen de optie niet krijg.
Zal eens wat andere series proberen. Ken je er 1 ???
 
Op 13th street zijn er een aantal en b.v. Witse op belgie een Bij de nederlandse omroepen nog maar zelden gezien dat deze mogelijkheid er is.
In ieder geval is het zo dat als de mogelijkheid er is een pop up verschijnt waarin je kan aangeven of je de hele serie wil opnemen of een enkel deel.
 
Mijn vrouw doet deze truc bij 'Wie is de chef' op RTL en dat schijnt goed te werken. Op zaterdag kijkt zij alles achter elkaar en zonder reclame.
 
Terug
Bovenaan