F
formerlee
Een vraag:
Volgens de informatie, zou je een serie moeten kunnen opnemen. Bij de opname van een programma zou er een keuze beschikbaar moeten zijn. Toch zie ik deze optie niet verschijnen.
Ik heb sinds vorige week UPC met HDTV VCR van Cisco.
Bedankt voor de moeite alvast.
Volgens de informatie, zou je een serie moeten kunnen opnemen. Bij de opname van een programma zou er een keuze beschikbaar moeten zijn. Toch zie ik deze optie niet verschijnen.
Ik heb sinds vorige week UPC met HDTV VCR van Cisco.
Bedankt voor de moeite alvast.
